تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست بررسی قانون بودجه سال 93 و ضوابط اجرائی آن برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست بررسی قانون بودجه سال 93 و ضوابط اجرائی آن برگزار شد تهران بزرگ - ایرنا - نشست بررسی قانون بودجه سال 1393و ضوابط اجرائی آن به منظور ایجاد وحدت رویه و تعامل بیشتر ذیحسابان با دیوان محاسبات استان تهران نشستی در محل سالن جلسات دیوان محاسبات استان تهران بر گزار شد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران، نشست بررسی قانون بودجه سال 1393و ضوابط اجرائی آن با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور، مدیران کل دیوان محاسبات و امور اقتصادی و دارائی استان تهران و معاونان این ادارات کل و نیز ذیحسابان دستگاه های اجرائی استان تهران و سرپرستان هیات های حسابرسی دیوان محاسبات در محل سالن جلسات دیوان محاسبات استان تهران برگزار شد.
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران وی و همچنین تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: آثار و تبعات مثبت چنین نشست هایی می تواند در فراهم کردن زمینه های همفکری، هماهنگی بین دستگاهی کارساز و موثر باشد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان تهران ضمن تبیین مواردی در خصوص قانون بودجه سال 93، اظهار کرد: استمرار تشکیل این نوع گردهمایی به صورت مستمر و دوره ای می تواند در بررسی موضوعات مالی- محاسباتی و ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات و پیشگیری از هرگونه انحراف و تعامل بین دستگاهی آثار مثبتی را ایجاد کند.
در ادامه این نشست حمید تیموری معاون حقوقی، امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور، در خصوص قانون بودجه سال 93، منابع و مصارف آن و نیز معایب و مزایای این قانون و همچنین به بحث و بررسی اجمالی تبصره ها و بندهای مهم قانون بودجه امسال و ضوابط اجرایی آن برای حاضران پرداخت.
در آغاز این نشست سعید ستاری مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران، به بیان نکات نظرات خود در گسترش تعامل ذیحسابان دستگاه های اجرایی با دیوان محاسبات در مورد عملکرد مطلوب بودجه کشوری پرداخت و در پایان مراسم نیز به همراه سایر مسوولان اجرایی به سوالات و ابهامات حاضران جلسه، پاسخ دادند.
تهرام564/1699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن