تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820768070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیاد نخبگان خراسان بی مدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بنیاد نخبگان خراسان بی مدیر است بجنورد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: از سرگیری فعالیت بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی گرفتار انتخاب یک مدیر است.


قاسم جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدیر قبلی بنیاد نخبگان استان به دلیل آنچه که نبود پشتیبانی مالی از سوی مرکز و برخی مشکلات شخصی خوانده شد، سه ماه قبل از سمت خود استعفا کرد و سر کار حاضر نشده است.
وی اضافه کرد: استعفای مدیر بنیاد نخبگان استان و پشتیبانی نشدن مالی این بنیاد از سوی مرکز دست به دست هم داد تا موجر ساختمان بنیاد، به بهانه عقب افتادن اجاره محل، خواستار تخلیه آن از سوی بنیاد شود.
جعفری افزود: اکنون که مشکل ساختمان بنیاد نخبگان با مساعدت استانداری خراسان شمالی برطرف شده و قرار شده که این بنیاد در ساختمان شماره 3 استانداری در بجنورد مستقر شود، برای مدیر معطل مانده است.
نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد نخبگان شرط انتصاب مدیر جدید را داشتن سابقه فعالیت در این بنیاد و عضویت در هیات علمی دانشگاه های دولتی تعیین کرده است.
جعفری افزود: اکنون مسوولان استان به دنبال پیدا کردن چنین فردی برای تصدی بنیاد نخبگان هستند و همین شرایط روند انتخاب را تا حدودی طولانی کرده است.
وی اضافه کرد: اکنون بنیاد نخبگان با نظر مساعد معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مشکلی برای فعالیت ندارد و مکان اختصاصی برای کار که از سوی استانداری تامین شده نیز مناسب است.
وی با اشاره به وجود برخی شائبه ها در خصوص عملکرد این بنیاد در استان گفت: بنیاد نخبگان استان و یا هر نهاد دیگری باید پس از آغاز فعالیت گزارشی از خروجی خود را در اختیار افکار عمومی قرار دهد تا عملکرد مدیران آن مورد ارزیابی مردم و مدیران بالادستی قرار گیرد.
وی افزود: اگر مدیری نتواند عملکردش را ارایه دهد یا در کارکرد ضعف داشته باشد، مدیران بالادستی باید این مدیر را تغییر دهند و فرد با انگیزه تری را برای مدیریت انتخاب کنند.
بنیاد نخبگان خراسان شمالی در سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد که به دلیل آنچه که پشتیبانی نشدن این مرکز علمی از سوی نهاد مرکزی و نیز اجاره ساختمان برای آن ذکر شد، حدود یک ماه پیش فعالیتش از سوی بنیاد کشور به حالت تعلیق درآمد. ک/3
2712/626

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن