تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار قصرشیرین: جمهوری اسلامی قاطعانه در مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار قصرشیرین: جمهوری اسلامی قاطعانه در مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند قصرشیرین - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: جمهوری اسلامی ایران قاطعانه در زمینه ریشه کنی و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و معضل اعتیاد تلاش می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈنعمت اله نازپروردهˈ روز دوشنبه در همایش مقابله با مواد مخدر که با همکاری پایگاه سلامت اجتماعی بهزیستی و مرکز تولدی دوباره شهرستان قصرشیرین برگزار شد، افزود: شهادت سه هزار و 750 نفر و جانبازی 12هزار نفر در راستای مقابله با مواد مخدر، گویای این قاطعیت است.
وی تاکید کرد: امروز مواد مخدر مهمترین تهدید جهان معاصر است که با تاثیر بر روی اعصاب و روان، فرد را دچار توهم کرده و آسب های جبران ناپذیر اجتماعی و فردی بدنبال دارد.
نازپرورده با بیان اینکه براساس آمارهای اعلام شده مراجع ذیصلاح روزانه هشت نفر در کشور بدلیل مصرف مواد مخدر جان می دهد که این آمار سالیانه سه هزار نفر می شود، گفت: آمارها همچنین از وجود یک میلیون و350 هزار معتاد در کشور حکایت دارد که با احتساب خانواده های آنها، شش میلیون نفر درگیر این پدیده شوم هستند.
معاون فرماندار قصرشیرین خواستار توجه بیشتر مسوولان و ارایه آموزش های لازم برای پیشگیری و آگاهی بخشی در راستای پدیده شوم اعتیاد شد و افزود: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، کمک سازمان های مردم نهاد، خیریه ها و مشارکت فعال مردم برای مبارزه با این معضل اجتماعی می تواند تاثیر مستقیمی در زمینه مقابله با پدیده اعتیاد داشته باشد.
نازپرورده با اعلام اینکه اعتیاد بیماری فردی نیست بلکه معضل اجتماعی و خانوادگی است که در کمین همه افراد جامعه است، خاطرنشان کرد: نجات یک معتاد در واقع تلاش برای افزایش سلامت جامعه است.
وی با بیان اینکه جامعه باید معتادان بهبود یافته را باور کند، یادآور شد: ایجاد اشتغال و کمک معیشتی به بهبود یافتگان از دام اعتیاد برای بازگشت به زندگی و حرفه قبلی شان، می تواند تاثیر خوبی در زمینه ریشه کنی معضل مواد مخدر و حمایت از این افراد داشته باشد.
در حاشیه این همایش که به مناسبت هفته جهانی مقابله با مواد مخدر برگزار شد، نمایشگاه عکس مضرات ناشی از مصرف مواد مخدر نیز توسط اداره بهزیستی قصرشیرین گشایش یافت.
در این نمایشگاه بیش از 200 اثر عکس و پوستر از زوایای مختلف اعتیاد و انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به مدت سه روز برای بازدید علاقه مندان به نمایش عمومی در آمده است.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 25 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
707/567/712

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن