تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جوان در یک نگاه تهران- ایرنا- «شاخصه اسلام امریکایی پذیرش ولایت مستکبرین است» و «صدر والیبال جهان زیر پای بلندقامتان ایران» سرخط خبرهای روزنامه جوان در روز دوشنبه است.


این روزنامه تیتر یک را به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شاخصه اسلام آمریکایی پذیرش ولایت مستکبرین است، اختصاص داد و نوشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار قاریان و اساتید قرآنی با یادآوری تعبیر حکیمانه امام بزرگوار در خصوص تقابل «اسلام آمریکایی» و «اسلام ناب محمدی(ص)»، خاطر نشان کردند: اسلام آمریکایی، اگرچه ظاهر و نام اسلامی دارد اما با طاغوت و صهیونیسم می سازد، ولایت مستکبرین را می پذیرد و کاملاً در خدمت اهداف طاغوت و آمریکا قرار می گیرد.
روزنامه جوان با انعکاس عنوان صدر والیبال جهان زیر پای بلند قامتان ایران نوشت: در حالی دیشب تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان به میدان رفت که پیروزی در این مسابقه می توانست حکم به صعود ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال بدهد؛ حضور پرافتخار در جمع شش تیم برتر دنیا که در طول تاریخ والیبال ایران بی سابقه بود.
این روزنامه به موضوع آغاز عقب نشینی بعثی-تکفیری ها از موصل، پرداخت و افزود: پس از آنکه نیروهای ارتش عراق توانستند روز شنبه تکریت را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند، روند پیشروی ها در مناطق دیگر نیز ادامه دارد. همچنین با تحویل پنج فروند جنگنده سوخوی روسیه به عراق در روزهای آینده این پیشروی ها افزایش می یابد. منابع آگاه دیروز اعلام کردند که عناصر داعش در حال فرار از شهر موصل و نیروهای ارتش همچنان در حال پیشروی برای آزادی این شهر هستند. این منابع اعلام کردند که نیروهای مسلح عراق آماده بازپس گیری کامل این شهر از دست تروریست ها هستند.
آب و برق آماده قهر با شهرهای بزرگ، تیتر دیگر این روزنامه است، از اوایل امسال بخش آب کشور در حالت آماده باش کامل است. 517 شهر در کشور از نظر آب در حالت سر به سر قرار دارند و در میان این شهرها 12 شهر در مرز تنش قرار دارند که یکی از آنها تهران است. خاموشی های پراکنده در برخی نقاط تهران هم روند زندگی را مختل کرده است که معاون دیسپاچینگ شرکت توزیع برق این موضوع را ناشی از آسیب دیدگی فیدرها و تجهیزات برق و فعال شدن سیستم های حفاظتی به خاطر بالا رفتن دمای هوا و مصرف برق می داند.
روزنامه جوان در تیتر دیگری با بازتاب سخنان آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مبنی بر کسانی که با رهبری زوایه دارند به مجلس خبرگان راه نمی یابند، نوشت: خبرگان معتقدند که شخصیت رهبر معظم انقلاب هر روز در عرصه مدیریت داخلی، منطقه ای، بین المللی و موضع گیری های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مقابله با توطئه های استکبار جهانی، دشمنان داخلی فتنه 88 و فتنه های دیگر روشن تر و با عظمت تر بوده است. ایشان در تمام این موارد با شجاعت، بصیرت و هوشیاری کامل موضع گیری فرموده اند. به طور مشخص معتقدم کسانی که با رهبری زوایه دارند، به مجلس خبرگان راه نخواهند یافت. به هر کیفیت اصل انتخابات خبرگان و انتخاب شایسته ترین افراد مورد تردید احدی نیست.
**9128**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن