تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح اسمانی ها در مساجد چهارمحال و بختیاری آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح اسمانی ها در مساجد چهارمحال و بختیاری آغاز شد شهرکرد-ایرنا- همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان،طرح آسمانی ها در مساجد چهارمحال و بختیاری از روز دوشنبه آغاز شد.


مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی وهنری مساجد چهارمحال وبختیاری گفت:طرح آسمانی ها به منظور پوشش و غنی سازی اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد برگزار می شود.
حجت الاسلام ˈمراد یوسفیˈ در گفت وگو با ایرنا افزود:امسال با تبلیغات گسترده از طریق فضا سازی و انجام تبلیغات شهری،علاقه مندان زیادی نسبت به سال های گذشته جذب پایگاه های آسمانی ها در مساجد شده اند.
وی، با تاکید بر اینکه برنامه های متنوعی به همت کانون های مساجد برای فصل تابستان تدارک دیده شده، افزود:حضور دانشجویان و دانش آموزان در فصل تابستان در مساجد به لحاظ استفاده از تعطیلات بیشتر است که می طلبد برنامه های متنوع و مورد نیاز و علاقه این قشر اجرا شود.
یوسفی افزود: تشکیل کلاس های آموزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی، برپایی کلاس های قرائت و حفظ قرآن کریم، برگزاری مسابقات ورزشی در بین اعضای کانون های مساجد و فعال کردن کتابخانه های عمومی و باز کانون ها در راستای ترویج فعالیت های کتابخوانی از جمله برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد این استن بوده است.
وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانانی که در برنامه های اوقات فراغت مساجد شرکت می کنند علاوه بر اینکه از فضای معنوی درون مسجد نیز بهره مند می شوند از برنامه ها و فعالیت های طرح آسمانی ها نیز استفاده می کنند.
مسوول دبیرخانه کانون فرهنگی وهنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت:اردوهای زیارتی به مشهد مقدس، قم و جمکران نیز در دستورکار پایگاه های طرح آسمانی ها قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا،هم اکنون بیش از 368کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد چهارمحال و بختیاری فعال است.
7359

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن