تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813104160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوحدی: سازمان حج و زیارت به دنبال احیاء اقتصاد زیارتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اوحدی: سازمان حج و زیارت به دنبال احیاء اقتصاد زیارتی است تهران - ایرنا- رییس سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه به دنبال ارایه خدمات در خور شان مردم کشورمان هستیم، گفت: این سازمان طبق فرمایشات رهبری به دنبال این مهم است تا اقتصاد زیارتی را احیاء کند.


به گزارش ایرنا، ˈسعید اوحدیˈ در گفت و گوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دوم سیما افزود: در اقتصاد زیارتی، سازمان حج و زیارت سعی دارد کمترین هزینه را زائران متحمل شده و از کیفیت و امکانات بیشتری برخوردار شوند.
وی با اشاره به اینکه در حج عمره این دوره، ایران از سهمیه قابل توجهی برخوردار بود، اظهار داشت: این سازمان در مناسک حج موفق شد قراردادهای مناسبی برای اجاره هتل و جابجایی با دست اندرکاران عربستانی منعقد کند که در مجموع باعث کاهش هزینه زائران شد.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: همچنین با مسئولان عربستانی توافق داشتیم که در صورت توسعه اطراف خانه خدا، ظرفیت پذیرش حج تمتع را نیز برای ایران دو برابر ظرفیت فعلی کند و در صورت اجرایی شدن این مهم، اقدام به ثبت نام جدید برای حج تمتع خواهیم کرد .
وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل وضعیت عراق از راه زمین برای سفر به این کشور بهره برداری نمی کنیم، گفت: این سازمان با ارتباط هوایی مشتاقان زیارت عتبات عالیات را اعزام می کند و امیدواریم پس از برقراری امنیت در عراق، سفرهای زمینی را نیز در دستور کار خود دهیم .
اوحدی با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه به دنبال کاهش هزینه مشتاقان حج عمره و عتبات عالیات هستیم، افزود: این سازمان زودتر از موعود مقرر اقدام به انعقاد قرارداد با طرف های عربستانی و عراقی کرده است تا هزینه ها کاهش یابد.
وی تصریح کرد: در ایران نیز با شرکتهای هوایی و کاروان داران نیز قراردادهای منعقد گردیده است که در مجموع منجر به کاهش هزینه زائران می شود.
شبد**1488 ** 3404

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن