تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار ورزشکار زن زنجانی در بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار ورزشکار زن زنجانی در بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر قرار دارند زنجان - ایرنا - مربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران گفت: چهار ورزشکار زن زنجانی در بین دعوت شدگان به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال باویلچر قرار دارند.


آذر همایونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ˈ کبری حیدری، زینب حسنی، جده تاره و رویا سلطانیˈ با نشان دادن توانمندی و شایستگی های بالای خود در اردوی شناسایی تیم ملی، توانستند به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی راه یابند.
وی با بیان اینکه احتمال اینکه ˈناهید خوئینیˈ دیگر بسکتبالیست توانمند زنجان نیز از سوی کادر فنی به این اردو دعوت شود بسیار زیاد است، اظهار کرد: زنجان در این رشته از ورزش معلولان و جانبازان همچون بخش مردان کارآمد نشان می دهد.
همایونی افزود: این ورزشکاران عضو تیم زنجان هستند که توانسته اند قهرمان پنج دوره مسابقات کشوری شوند که در صورت جلب و جذب حامی مالی مناسب مطمئنا جای رشد و ترقی بیشتر نیز وجود دارد.
به گزارش ایرنا، در اردوی شناسایی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران که از 27 تا 30 خرداد ماه امسال با حضور 18 بسکتبالیست برتر استان های زنجان، یزد، تهران، فارس و خراسان رضوی در مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) زنجان و زیر نظر مربیان تیم ملی ˈآذر همایون پور، مهری یوسف زاده و فاطمه راستیˈ برپا شد، 12 ورزشکار برتر از استان های مختلف در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند و احتمال دارد این تعداد در اردویی که بعد ماه مبارک رمضان برگزار خواهد به 15نفر برسد.
اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان که طی چند مرحله برگزار می شود با هدف آماده سازی بیشتر جهت اعزام به رقابت های اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد تا این تیم که برای نخستین بار در مسابقات برون مرزی حاضر می شود، حضوری مقتدر داشته باشد.
597/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن