تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819819162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نداشتن مهارت از مهمترین مشکلات جوانان جویای کار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نداشتن مهارت از مهمترین مشکلات جوانان جویای کار است گرگان - ایرنا- مشاور جوان استاندار گلستان گفت: یکی از مهمترین مشکلات بخش بزرگی ازجوانان جویای کار در استان، نداشتن حرفه و مهارت خاص و آشنا نبودن با، بازار کار است.


به گزارش ایرنا، در این خصوص و بمنظور فراهم کردن زمینه مهارت آموزی جوانان در رسته های شغلی متناسب با بازار کار، حوزه مشاور جوان استانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان همکاری می کنند.
ˈعلی نصیبیˈبا بیان اینکه موضوع اشتغال از وظایف این مجموعه نمی باشد، افزود: با توجه به دغدغه های جوانان در بحث کار، تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود و با هم افزایی با برخی نهادها، در این راستا گام برداریم.
وی اضافه کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با توجه به قابلیت ها در زمینه ارتقاء توانمندی های شغلی و برگزاری آموزش ها مطابق با استاندارد روز، از مجموعه هایی است که می تواند در راستای مهارت آموزی جوانان مطابق با نیازهای بازار کار، موثر باشد.
به گفته نصیبی، برگزاری دوره های آموزشی به صورت کاربردی و متناسب با نیازهای بازار کار استان، ارائه مشاوره های هدایت شغلی و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی بین جوانان بخشی از همکاری های مشترک دو مجموعه فنی و حرفه ای و حوزه امور جوانان استانداری گلستان است.
وی ادامه داد: لازم است مشاور جوان فرمانداری های استان نیز با توجه به امکانات و ظرفیت ها و وظایف سازمانی ادارات شهرستانی فنی و حرفه ای در راستای ایجاد تعامل دوسویه و ترغیب جوانان به استفاده از دوره های آموزشی مهارت آموزی تلاش کنند.
601

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن