تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه اردبيل در گرو توسعه صنعت گردشگري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۰ق.ظ)
فرماندار اردبيل عنوان کرد؛ توسعه اردبيل در گرو توسعه صنعت گردشگري است فرماندار اردبيل گفت: توسعه شهرستان اردبيل در گرو توسعه صنعت گردشگري و جلب اعتماد سرمايه‌گذاران بخش خصوصي جهت سرمايه گذاري است.
به گزارش خبرگزاري موج؛ جواد زنجاني در خصوص توسعه گردشگري شهرستان اردبيل با تاکيد به ضرورت توسعه منطقه گردشگري سردابه تصريح کرد: اين مجتمع آب‌درماني در زميني به مساحت 2.5 هکتار و با زيربناي هشت هزار و 900 متر مربع با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال در حال احداث است.
وي تاکيد کرد: اين پروژه ظرفيت اشتغال زايي 25 نفر را به طور مستقيم دارا بوده و از امکانات رفاهي مانند مجتمع اقامتي و گردشگري با دو استخر مجزا برخوردار است.
زنجاني با يادآوري بازديدهاي مكرر از منطقه عنوان کرد: با توجه به تخصيص اعتبارات لازم براي اجراي طرح مطالعاتي و سرمايه گذاري بخش خصوصي اقدامات مطلوبي براي توسعه اين منطقه سياحتي در حال انجام است.
فرماندار اردبيل معتقد است اين منطقه از مناطق ويژه گردشگري اردبيل است و مي تواند به توسعه گردشگري و همچنين توسعه در همه ابعاد آن شتاب بيشتري ببخشد.
زنجاني در بخش ديگري از سخنان خودبه آبشار اين منطقه اشاره کرد و بيان داشت: اين موهبت نيز يکي ديگر از توانمندي‌هاي جذب گردشگر است که مي‌تواند فرصت خوبي را براي حضور سرمايه‌گذاران فراهم آورد.
وي تاکيد کرد: توسعه شهرستان اردبيل در گرو توسعه صنعت گردشگري و جلب اعتماد سرمايه‌گذاران بخش خصوصي جهت سرمايه گذاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن