تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گروه داعش در زنجان به شدت تکذیب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور گروه داعش در زنجان به شدت تکذیب می شود زنجان- ایرنا - فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حضور گروه تکفیری ˈداعشˈ در این استان به شدت تکذیب می شود و متاسفانه استنباط غلط برخی ها موجب رواج این شایعه شده است.


سردار علیرضا صالحی، روز یکشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: یک گروه گردشگر از کشور همسایه که خودرو آنان به نام مبارک پیامبر اکرم (ص) مزین بود در مسیر استان زنجان لحظاتی توقف کرده بودند که این امر باعث شد تا شایعه حضور داعش در سطح زنجان رواج پیدا کند.
وی اظهار کرد: شاهدان که با دیدن صحنه مشکوک شده بودند با مرکز فوریت های پلیسی 110 زنجان تماس گرفته بودند که پلیس نیز بلافاصله بررسی را آغاز کرد که این موضوع برخلاف تصور مردم بود.
سردار صالحی افزود: گروه تکفیری داعش در حد و اندازه ای نیست که حتی فکر تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را در سر داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه نظم و امنیت در این استان برقرار است گفت: این موضوع که در منطقه گاوازنگ زنجان چند نفر یکی از دوستان خود را کشته و گوشت بدنش را کباب کرده و خورده اند شایعه ای بیش نیست و پلیس آن را قبول ندارد و تکذیب می کند.
به گزارش ایرنا ، این دو مورد شایعه بیش از دیگر شایعات در بین مردم زنجان نقل محافل شده است که اگر این موارد زودتر از این تکذیب می شد مطمئنا از نگرانی ها و دغدغه های مردم نیز کاسته می شد.
597/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن