تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 11.5 درصدي در رسيدگي به پرونده هاي قضايي در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۴:۱۵ق.ظ)
رشد 11.5 درصدي در رسيدگي به پرونده هاي قضايي در آذربايجان غربي رئيس دادگستري آذربايجان غربي گفت: رشد 11.5 درصدي رسيدگي به پرونده هاي قضايي در استان حکايت از تلاش کارکنان اين نهاد دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ توکل حيدري که به عنوان سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه اروميه سخن مي گفت ضمن تشريح ويژگي هاي شخصيتي آيت الله شهيد دکتر بهشتي اظهار کرد: مردم بايد بدانند که حجم عظيمي از کار در قوه قضائيه توسط فرزندانشان در حال انجام است و حساسيت اين کار بسيار بالاست و اصلاً به مانند افتتاح يا ساختن يک ساختمان نيست بلکه دقت و وسعت نظر ويژه اي را طلب مي کند.
رئيس دادگستري آذربايجان غربي اظهار کرد: در سال 92 همجون سال پيش از آن افزون بر 400 هزار پرونده وارد دستگاه قضايي در آذربايجان غربي شد که با تلاش کارکنان قوه قضائيه در رسيدگي به پرونده ها در مقايسه با سال قبل از آن 11.5 درصد رشد برخوردار شد.
وي از عموم مردم بويژه نمازگزاران خواست در ماه مبارک رمضان توجه ويژه اي به برپايي جشن هاي گلريزان داشته باشند چراکه بسياري از جوانان و نيازمندان به خاطر مبالغي بسيار اندک در زندنها به سر مي برند و همت آنان مي تواند بسياري از محبوسان مالي را نجات دهد.
حيدري گفت: 8500 زنداني در زندانهاي آذربايجان غربي تحمل کيفر مي کنند و اين در حاليست که امکانات فيزيکي و محتوايي لازم براي آنها در ندامتگاه ها مهيا نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن