تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804107922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات بازی های رایانه ای ˈ جام بزرگˈ درفارس برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات بازی های رایانه ای ˈ جام بزرگˈ درفارس برگزار می شود شیراز- ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان فارس گفت: مسابقات برخط (آنلاین) بازی های رایانه ای خلیج فارس باعنوان ˈجام بزرگˈ درفارس برگزارمی شود.


به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا احمدرضا نداف بیان داشت: زمان نام نویسی برای شرکت در این مسابقات که از 17 خرداد امسال آغاز شده تا 14 تیرجاری ادامه دارد.
وی افزود: ثبت نام برای شرکت در این رقابت فقط به صورت برخط (آنلاین) و از طریق سایت رسمی مسابقات به نشانی http://www.iranpgc.ir انجام می شود و هزینه حضور درمسابقات هم بصورت آنلاین پرداخت می شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس گفت: در این دوره از رقابت ها در مرحله مقدماتی ثبت نام برای عموم آزاد است و پیش بینی می شود حداقل 10 هزار نفر در 12 استان کشور در این مرحله با یکدیگر به رقابت بپردازند.
نداف اظهار کرد: جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس در رشته انفرادی FIFA ، رشته انفرادی PES ، رشته گروهی DOTA2 ، بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن، بازی ایرانی میرمهنا و بازی موبایلی فیتیل پر، طراحی شده است.
وی ، زمان برگزاری مقدماتی این مسابقات را نیمه دوم تیر93 و زمان برگزاری مرحله نهایی آن را مرداد امسال بیان کرد و گفت: این رقابت ها در شیراز، کوی زهرا، چهارراه ایثار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز و مجتمع فرهنگی دیجیتال حضرت زهرا(س) برگزار می شود.
وی ادامه داد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ، سازمان تربیت بدنی شهرداری شیراز، اداره فرهنگ و ارشاد شیراز ، موسسه نواندیشان سپهر پارسیک و ورزشگاه طلبه شهید نظیری برگزار می شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان فارس اضافه کرد: در مجموع 600 میلیون ریال به نفرات برتراین مسابقات جایزه تعلق خواهد گرفت.
نداف ادامه داد: کمتراز چهار دهه، از ظهور پدیده بازی های ویدیویی و الکترونیکی درجهان سپری می شود و امروزه این نوع بازی ها با کارکرد های فراوان تفریحی، فرهنگی، آموزشی و درمانی، تبدیل به رسانه ای جذاب و پر مخاطب شده اند.
وی گفت: با توجه به محبوبیت روز افزون بازی های رایانه ای در میان گروه های سنی مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین سرمایه گذاری کشورهای مختلف منطقه و جهان بر روی این پدیده نوظهور و پرطرفدار، مسابقات بزرگ جام خلیج فارس برگزار می شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود:از جمله اهداف برگزاری بازی های رایانه ای در کشور، ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی ازطریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی و ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال درعرصه این گونه بازی هاست.
نداف ، ارتقای و رشد کمی و کیفی تولیدات، ایجاد زمینه برای رشد وشکوفایی خلاقیت های دانشجویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی ، نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های جوانان را ازدیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی بیان کرد.
او ادامه داد:این رقابت ها در گروه و کلاس های مختلف برنامه ریزی شده است و برای طیف های مختلف سنی اهداف مشخصی را دنبال می کند. ک/1
7374 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن