تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816506760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه و تعمیم ورزش کارمندی بر فضای خدمات رسانی بهتر تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه و تعمیم ورزش کارمندی بر فضای خدمات رسانی بهتر تاثیرگذار است همدان- ایرنا- معاون فرهنگی شهرداری همدان گفت: توسعه و تعمیم ورزش کارمندی بر ایجاد فضای خدمات رسانی بهتر به آحاد مردم جامعه تاثیر بسزایی دارد.


به گزارش ایرنا ˈمحمدرضا بیاناتیˈ روز شنبه در آیین تجلیل از برترین های المپیاد ورزشی و فوتسال جام فجر کارکنان شهرداری همدان افزود: شهرداری همدان دارای سه هزار پرسنل در بخش های مختلف است که سال گذشته 440 نفر از آنها در المپیاد ورزشی کارکنان حضور یافتند اما نیاز است با برنامه ریزی بهتر و تاکید مدیران حوزه های مختلف شهرداری شاهد حضور چشمگیرتر آنان باشیم.
رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اضافه کرد: هم اکنون بیشترین بودجه فرهنگی و اجتماعی استان همدان به معاونت فرهنگی، اجتماعی، گردشگری شهرداری همدان اختصاص دارد که بخش اعظم آن را باید برای تعلق خاطر پرسنل به خصوص در برنامه های ورزشی آنها هزینه کنیم.
بیاناتی اظهار داشت: ورزش به عنوان یکی از رویکردهای مهم اجتماعی در ایجاد نشاط و شادابی به شمار می رود و در بخش پرسنل و کارکنان نیز باید با ترویج برنامه های ورزشی فضایی را در کار فراهم کنیم که خدمات رسانی به شهروندان با روحیه و برخورد مناسب تری صورت بگیرد.
رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در ادامه گفت: برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و فوتسال پرسنل شهرداری در راستای ارتقای سلامت کارکنان این حوزه خدمات رسانی شهری بود که در بالاترین سطح فنی برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: سومین المپیاد فرهنگی ورزشی خانواده بزرگ شهرداری همدان پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ورزش و فعالیتهای اجتماعی اهمیت بدهید و با تلاش و خودسازی فکری، روحی و جسمی خود را برای مسوولیت های زندگی در جامعه اسلامی آماده کنید، برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد نشاط و تحرک میان کارکنان همچنین دعوت و تشویق به انجام فعالیت های جسمی برشمرد و خاطرنشان کرد: ورزش عامل اساسی در سلامت افراد و جوامع است و باعث توسعه مهارت های زندگی، دوستی، نزدیکی افراد و ترویج روحیه گذشت و جوانمردی می شود.
وی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه ورزش در میان اقشار مختلف جامعه باید در سطح وسیع شناخته شود، اظهار داشت: ورزش در کنار اوقات فراغت این فرصت را فراهم می آورد تا ارگان ها و سازمان های مرتبط با کارکنان زیر مجموعه خود بتوانند برنامه مشخصی را در راستای بالا بردن سطح سلامت و بهداشت روانی و جسمانی آنان ایفا کنند.
وی خاطرنشان کرد: این المپیاد فرصتی مناسب برای حضور پرسنل شهرداری همدان در سنین و سلیقه های مختلف در یک رویداد مهم ورزشی بود و در این دوره از رقابت ها 16 تیم در بخش آقایان و 11 تیم در بخش بانوان رقابت خود را در دو بخش سالنی و آبی به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان برگزار کردند.
رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان یادآور شد: برنامه های ورزشی این سازمان به صورت مستمر در طول سال پیگیری می شود و همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز برگزاری جام فوتسال پرسنل شهرداری را خواهیم داشت.
در این مراسم از تیم های برتر المپیاد ورزشی و فوتسال کارکنان شهرداری همدان با اهدای جوایز تقدیر شد.
7520/576

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن