تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ مشاور رسانه‌ای دانشگاه آزاد به جوسازی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پاسخ مشاور رسانه‌ای دانشگاه آزاد به جوسازی‌ها

پاسخ مشاور رسانه‌ای دانشگاه آزاد به جوسازی‌ها
مشاور رسانه ای رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حاشیه سازی اخیر بیش از آنکه ناشی از دغدغه فرهنگی و بحث بدحجابی باشد از رویه سیاسی یک جریان تندرو ناشی می شود و تاثیری در روند فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ندارد.
به گزارش نامه نیوز، علی قربانی،مشاور رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مباحث فرهنگی به ویژه در بحث حجاب دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های مفصلی دارد و بر مبنای یک نقشه راه فرهنگی تصمیم داریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال فرهنگ نام گذاری شده در بحث مبارزه با بدحجابی با رویکرد فرهنگی ورود کنیم و از هرگونه رفتارهای گاز انبری و چکشی بپرهیزیم.

وی افزود: ما معتقدایم این نوع رفتارها اثر معکوس دارد و نه تنها باعث بهبود شرایط فرهنگی نمی شود بلکه فضای دانشگاه را تخریب می کند.ضمن اینکه اساسا بحث مبارزه قهرآمیز در حوزه وظایف هیچ یک از زیر مجموعه های دانشگاه آزاد تعریف نشده و محیط دانشگاه این نوع رفتار ها را نمی پذیرد.

مشاور رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انتشار سندی که یکی از سایت ها خبری منتشر کرده است گفت: آن سند قائل به برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد است نه کارکرد کلی سازمان حراست دانشگاه آزاد اسلامی.

علی قربانی افزود: سازمان حراست دانشگاه آزاد اسلامی به وظیفه خود در خصوص رعایت قوانین این دانشگاه عمل خواهد کرد و حاشیه سازی اخیر بیش از آنکه ناشی از دغدغه فرهنگی و بحث بدحجابی باشد از رویه سیاسی یک جریان تندرو ناشی می شود و تاثیری در روند فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ندارد.

به گزارش عصر ایران، قربانی حضور میرزاده در راس مدیریتی دانشگاه ازاد را باعث رضایت قشر فرهیخته و متدین دانست و گفت دلواپسی چند سایت معلوم الحال خللی در اهداف کلان فرهنگی دانشگاه آزاد ایجاد نخواهد کرد.




1393/4/7





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن