تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مهریز: شهید بهشتی وقف اسلام و انقلاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه مهریز: شهید بهشتی وقف اسلام و انقلاب شد یزد - ایرنا - امام جمعه شهر مهریز گفت: شهید بهشتی (ره) و 72 تن از یارانش وقف اعتلای اسلام و انقلاب شدند.


حجت الاسلام ˈعلی برهانˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: منافقان کور دل وابسته به دنیای استکبار شهید بهشتی (ره) و یارانش را مظلومانه به شهادت رساندند.
وی به نقش و شخصیت شهید بهشتی (ره) در تدوین قانون اساسی ایران اشاره و اظهار کرد: قانون اساسی ما از قانون های برجسته دنیا محسوب می شود و دیدن نقش رهبری و ولایت فقیه در قانون اساسی از مهمترین خصوصیات بارز این قانون مترقی است که در کشورهای دیگر وجود ندارد.
برهان، علت موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در 35 سال گذشته را باوجود توطئه های دشمنان بخاطر وجود همین قانون اساسیی و بخصوص وجود رهبری آگاه در راس نظام دانست.
امام جمعه مهریز، به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و از قضات و مسوولان این نهاد خواست با قدرت و درایت برای تحقق کامل عدالت اسلامی بکوشند.
برهان گفت: اجرای عدالت، احقاق حقوق مظلومین و عدالت گستری خدمتی الهی و ارزشمند و از آرمان های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دستگاه قضا و قضات، عاملان نظارت بر تحقق این آرمان هستند.
امام جمعه مهریز اضافه کرد: قوه قضاییه به عنوان بازوی قدرتمند نظام، با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن منویات و ارشادات مقام معظم رهبری مسوولیت حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت اجتماعی عهده دار است.
وی یادآور شد: شهید بهشتی عنصری قوی، مستحکم و موثر در مسیر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که خدمات ماندگار ایشان برای نظام و کشور هرگز فراموش نخواهد شد.
این مسوول ادامه داد: این شهید از پیشتازان نهضت اسلامی بود و با درک و بینش عمیقی که از اسلام و مسایل روز داشت همواره در سنگرهای فرهنگی، علمی و مبارزاتی نقش مهمی ایفا کرد.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد واقع شده است. ک 3
7541/616

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن