تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر نسل ها اهمیت پرداختن به دوران دفاع مقدس را دو چندان می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: تغییر نسل ها اهمیت پرداختن به دوران دفاع مقدس را دو چندان می کند تهران - ایرنا - معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: هر چقدر که ما از دوران دفاع مقدس فاصله گرفته و با تغییر نسل ها مواجه می شویم اهمیت و حساسیت پرداختن به آثار و نشر ارزش های آن دوران دو چندان می شود.


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در مراسم معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران با بیان اینکه تاکنون کارهای بسیاری در زمینه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس صورت گرفته است، تصریح کرد به نظر می رسد هنوز کارهای دیگری بر زمین باقی مانده که انجام آنها نیاز به برنامه ریزی، تدبیر، خلاقیت و ابتکار دارد.
وی اظهار داشت: از آنجا که شهر و استان تهران از اهمیت بالایی در جهان اسلام برخوردار است و از سوی دیگر با مساله راهبردی حفظ ارزش های دفاع مقدس روبرو هستیم، ایجاد مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران امری ضروری بود.
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح افزود: جای یک مدیریت مستقل در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای پرداختن به حماسه دوران دفاع مقدس در استان تهران خالی بود که امید است با ساختار و سامانه جدید بتوانیم خلاهای موجود را پر کنیم.
سردار جزایری یادآورشد: وظیفه اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همگرایی ظرفیت ها و توانایی ها برای تحقق اهداف مدنظر است و اداره کل جدید استان تهران رقیب هیچ سازمان و نهادی نیست بلکه تلاش می کند کارهای متفرقه درباره دوران دفاع مقدس را به هم متصل کند.
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم اظهار داشت: دوران دفاع مقدس نکات و ناگفته های فراوانی را در دل خود جای داده است و ما تنها توانسته ایم بخش کوچکی از آن را ثبت و ضبط کنیم.
سردار علی فضلی افزود: هر چند در شهرها و مراکز استان ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شعباتی راه اندازی کرده است اما لازم بود در استان تهران نیز اداره جدیدی ایجاد شود تا بتواند حماسه آن دوران مردم این استان را به بهترین وجه بازگو کند.
وی ادامه داد: سردار روشن به عنوان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دارای اطلاعات دقیقی از دفاع مقدس و عظمت حضور رزمندگان و مردم استان تهران در آن دوران است و این توانایی را دارد تا با مشارکت همه فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح گنجینه کاملی از حماسه آن دوران را ثبت و ضبط کند.
در این مراسم که شماری از مسوولان لشکری و کشوری حضور داشتند، سردار عبدالله روشن به عنوان اولین مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران و معاون رییس بنیاد معرفی شد.
فراهنگ (3)**1883**1588

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن