تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802492931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش «انسان عفیف» در نمایشگاه قرآن برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر از نمایشگاه قرآن؛ همایش «انسان عفیف» در نمایشگاه قرآن برگزار می شود تهران - ایرنا - همایش «انسان عفیف» همزمان با روز عفاف و حجاب در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.


به گزارش روزشنبه خبرنگار معارف ایرنا از ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از آنجا که روز عفاف و حجاب (21 تیر ماه) با زمان برگزاری نمایشگاه قرآن مصادف شده است، دست اندرکاران این نمایشگاه از برگزاری همایش «انسان عفیف» در بیست و یکم تیر ماه خبر دادند.
این تصمیم در نشست اتاق فکر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که با محوریت «عفاف و حجاب» برگزار شد، با حضور حجت الاسلام محمدرضا حشمتی و برزین ضرغامی، رییس و قائم مقام نمایشگاه قرآن و مسوولان بخش های مختلف نمایشگاه از جمله بخش رسانه های دیجیتال، دانشگاهیان و نیز جمعی از صاحب نظران حوزه عفاف و حجاب گرفته شد.
معرفی و تقدیر از برترین مقاله ها، برترین پایان نامه ها، برترین کتاب، عفیف ترین لباس، برترین انیمیشن و فیلم کوتاه در حوزه عفاف و حجاب بخش های مختلف این همایش را تشکیل می دهد.
در این همایش با حضور دو استاد و کارشناس در حوزه آسیب شناسی، دلایل تغییر رویکرد و نگرش به مساله حجاب در کشور و نیز ارائه راهکارهای مناسب به منظور تجمیع قوای نهادها و دستگاه های مربوطه کشور و پیشگیری از موازی کاری آنها صورت می گیرد و همچنین راه کارهایی که در کوتاه مدت و بلند مدت موجب بهبود وضعیت موجود می شود، مورد بررسی قرار می گیرد.
بنابر این گزارش با توجه به حضور و فعالیت بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن در این نشست مقرر شد بخش عفاف و حجاب نیز برنامه های اجرایی ویژه ای از قبیل حضور نخبگان، هنرمندان و چهره های شناخته شده در غرفه عفاف و حجاب، معرفی سایت های برتر در حوزه عفاف و حجاب و حضور نمایندگان آنها در غرفه، شناسایی بهترین و پرفروش ترین کتاب ها در حوزه عفاف و حجاب و معرفی آنها به بازدیدکنندگان را محقق کند.

* نشست های چهارمین روز نمایشگاه قرآن
نشست تخصصی سبک زندگی قرآنی با حضور محمدمهدی بحرالعلوم از ساعت 18 امروز (شنبه) در سالن جلسات باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
در این نشست تخصصی سه محور اصلی تعریف مشخص از سبک زندگی، تفاوت اساسی سبک زندگی غربی و سبک زندگی قرآنی و اسلامی و همچنین مقدمات لازم برای دستیابی به سبک زندگی قرآنی مطرح خواهد شد.
همچنین نشست بررسی ماهیت وحی با تکیه بر آرای فضل الرحمن با حضور فاطمه علاقه بندان از ساعت 19 و 30 دقیقه و نشست بررسی نظام احسن و اسوه حسنه در آموزش قرآن کریم با کارشناسی محمدرضا معینی در سالن کنفرانس باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
همچنین در سالن هویزه نشستی با عنوان شگفتی های علمی قرآن (پیشانی، مرکز کنترل دروغگویی) با حضور زهره سدیدی در ساعت 18، نشست همگرایی مذاهب اسلامی در نقد و بررسی تکفیری ها با کارشناسی حجت الاسلام رضایی نژاد در ساعت 19 و 30 دقیقه و نشست رسالت قرآن در عصر حاضر در ساعت 21 و 45 دقیقه برگزار می شود.
فراهنگ(2)**1003**1588

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن