تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جوانرود: نقش شورا در پیشرفت شهر بسیار مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جوانرود: نقش شورا در پیشرفت شهر بسیار مهم است کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود نقش شوراهای اسلامی در پیشرفت شهر را بسیار مهم دانست و گفت: از نظر قانون، شورا ظرفیت بالایی درجهت ارتقا و پیشرفت شهر و در نهایت شهرستان دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمصطفی عظیمیˈ روز شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جوانرود افزود: شوراهای اسلامی شهر با داشتن انسجام درونی و پرهیز از سیاسی کاری و داشتن برنامه، عشق به خدمت، همدلی وهمکاری مردم می توانند اتفاقات مناسبی را در عمران شهر رقم بزنند.
وی اظهار کرد: شوراها به عنوان امین مردم باید قدردان این امانت و اعتماد عمومی باشند و در راستای رسیدن به اهداف نظام وخدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
فرماندار جوانرود خاطر نشان کرد: تصمیم گیری در شوراها بر اساس خرد جمعی و همفکری است و این مهم بطور قطع تصمیمات بهتری را در پی دارد.
عظیمی با اشاره به مسایل و مشکلات شهر جوانرود یادآور شد: از محل تملک دارایی ها و ماده 180 بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهری جوانرود اختصاص یافته است.
رییس شورای شهر جوانرود نیز در این جلسه بر تلاش شوراها در راستای رسیدن به مبانی اصولی و خدمتگزاری بی منت و تقویت روحیه تلاش بی وقفه و کار جهادی تاکید کرد.
ˈفاتح حسینیˈ اعتماد مردم را سرمایه ای ارزشمند دانست و کسب این مهم را در سایه عمل و کار صادقانه و بی منت شوراها بیان کرد.
دیگراعضای شورای اسلامی شهر جوانرود نیز در این جلسه به بیان دیدگاه ها ونقطه نظرات خود در خصوص وضعیت عمرانی شهری و راهکارهای رفع مشکلات پرداختند.
عدام اجرای مصوبات شورای ترافیک، ساماندهی پایانه های مسافربری، فضای سبز، بافت های فرسوده و نخاله های شهری از مهمترین مسایل و مشکلاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
شهر جوانرود با بیش از50 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان جوانرود در86 کیلومتری شمال غرب استان کرمانشاه است.ک/2
7453/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن