تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802710451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمحال و بختیاری به استقبال ماه خدا رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهارمحال و بختیاری به استقبال ماه خدا رفت شهرکرد-ایرنا- در آستانه حلول ماه مبارک رمضان ،چهارمحال و بختیاری به استقبال ماه خدا رفته است.


به گزارش ایرنا،در آخرین روز شعبان ،مردم استان چهارمحال و بختیاری خود را برای استقبال گرم از ماه قرآن بندگی آماده کرده اند.
فضای شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری نیز آکنده از معنویت فرارسیدن ماه مبارک رمضان شده است و 160مسجد در این استان در سی امین روز از ماه شعبان برنامه های استقبال از ماه رمضان را با غبارروبی و عطر افشانی آغاز کرده اند.
در سطح شهرها نیز شیرینی فروشی ها و قنادی استان با تهیه گسترده شیرینی زولبیا و بامیه و خرمای بسته بندی شده، به استقبال ماه خدا رفته اند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، بر بهره گیری هر چه بیشتر از فضیل ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
ˈقاسم سلیمانی دشتکی ˈ ماه خدا را بهترین فرصت برای خدمت رسانی به بندگان خدا دانست و تاکید کرد:ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و رحمت است و مسوولان به خانواده های نیازمند سرکشی کنند.
امام جمعه موقت شهرکرد نیز گفت :ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای آمرزش گناهان است و نباید این فرصت را مومنان از دست بدهند.
حجت الاسلام ˈسید ابوالحسن فاطمی ˈ تاکید کرد:در ماه مبارک رمضان روزه داران به دادن افطاری ها ساده و کم هزینه اقدام کنند چرا که اجر بزرگی دارد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسوولان در ماه مبارک رمضان به سراغ خانوادههای نیازمند و بی بضاعت بروند.
ˈسید سعید زمانیان دهکردی ˈ افزود: در صورت امکان دولت در این ماه به خانواده های بی بضاعت و نیازمند کمک های مالی و سبد غذایی اهدا کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز از برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآن به مدت بیست روز در ماه مبارک رمضان خبر داد.
ˈجواد کارگران ˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت:با تصمیم کمیته توسعه فعالیت های قرآنی این نمایشگاه در سطح شهرکرد برگزار می شود.
وی،با تاکید بر لزوم جامعیت و نظم در برنامه‎های ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: این امر مهم باعث هم افزایی و برنامه ریزی متناسب با ضروریات برنامه های قرآنی می شود.
کارگران،با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‎های قرآنی اثر گذار استان ،افزود: استفاده از این ظرفیت ها مشارکت فعال موسسات قرآنی را می طلبد.
وی ،جایگاه قرآن در دین اسلام را یادآور شد و با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به ترویج و تعمیق فرهنگ غنی قرآن در جامعه، ماه مبارک رمضان را فرصتی مطلوب به منظور تحقق این مهم دانست.
کارگران، از برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآن خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز پنجم تا آخر ماه مبارک رمضان با هماهنگی ارگان‎های دولتی و غیر دولتی در شهرکرد برپا می‎شود.
وی افزود:در راستای دستیابی به این هدف متعالی، ارائه جدیدترین دستاوردهای هنری در معارف قرآنی، نظریه پردازی های قرآنی، نشر و ترویج معارف قرآنی با زبان هنر و روزآمد، تقویت آموزه های دینی و اهتمام عملی به امر گسترش معارف قرآنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.
به گفته وی، این نمایشگاه با 16 غرفه در زمینه های مقالات برتر، طرح عفاف و حجاب، قرآن و ماه مبارک رمضان در شهرکرد افتتاح خواهد شد.
وی اظهار داشت: هر ساله با مشارکت دستگاههای عضو کمیته توسعه قرآن و معارف اسلامی برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:این محفل قرآنی با حضور قاریان برتر استانی از ساعت 18 تا 19 در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
حجت الاسلام ˈرحمت الله اروجیˈ در گفت وگو با ایرنا افزود: قاریان این محفل قرآنی با معیارها ونظر شورای عالی قرآن کشور انتخاب می شوند.
وی گفت:مراسم جزءخوانی قرآن در سال گذشته از نظر طراحی صحنه، انتخاب مکان و تصویربرداری رتبه برتر را کسب کرد.
اروجی با بیان اینکه این برنامه با همکاری مووسسات و مراکز قرآنی مردمی برگزار می شود از شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان خواست با تخصیص اعتبار، در برگزاری این مراسم مشارکت کند.
به گزارش ایرنا،محفل روخوانی قران و جزخوانی در ماه مبارک رمضان در شهرکرد با استقبال روزه داران همراه است.
7359

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن