تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکفیری ها با اعمال خود بار دیگر مقایسه اسلام و انقلاب امام خمینی(ره) با اسلام بن لادن را برای جهانیان مهیا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طالب زاده: تکفیری ها با اعمال خود بار دیگر مقایسه اسلام و انقلاب امام خمینی(ره) با اسلام بن لادن را برای جهانیان مهیا کردند مشهد – ایرنا - مجری برنامه های تلویزیونی و یک روزنامه نگار کشورمان گفت: تکفیری ها با اعمال شنیع خود بار دیگر مقایسه اسلام و انقلاب امام خمینی(ره) با اسلام مد نظر بن لادن و گروههای تروریستی را برای جهانیان مهیا کردند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈنادر طالب زادهˈ پنجشنبه شب در همایش بزرگ ˈمرزبانی فرهنگیˈ که در مهدیه مشهد برگزار شد، افزود:
بهترین راه معرفی دوباره انقلاب و اسلام به دنیا، همین اعمال تکفیری هاست که فرصت را برای شناخت مردم جهان از اسلام حقیقی بوجود آوردند.
وی اظهار کرد: زمان بازگویی حقیقت اسلام و نشر ارزشهای اسلامی و انقلابی فرا رسیده و خداوند وسایل آن را توسط تکفیری ها مهیا کرده است.
وی گفت: دشمن 35 سال تلاش کرد که مردم اروپایی و آمریکایی فرق بین امام خمینی (ره) و بن لادن را ندانند و همه توان خود را به کار بست تا انقلاب اسلامی به جهان معرفی نشود.
وی گفت: دشمن حقه باز تلاش کرده است حقیقت دین اسلام برای مردم جهان بازگو نشود در حالی که امروزه خلا ارزشهای دینی در غرب باعث شده که همه تشنه شناخت حقیقت اسلام شوند.
وی اظهار کرد: نویسندگانی هستند که فقط درباره مساله انرژی هسته ای ایران و حقیقت مذاکرات کشور با غرب کتاب نوشته اند و حق انتشار یا صحبت درباره کتاب خود را در کشورشان ندارند.
طالب زاده گفت: اکنون ایران پناهگاهی برای روشنفکران و آزادیخواهانی است که سعی در بیان حقیقت ایران اسلامی و شگفتی های انقلاب و اسلام دارند.
یک روحانی مسلمان از کشور گینه نیز در این همایش گفت: انقلاب اسلامی موهبتی الهی و میراث امام خمینی (ره) است که باید با تقویت اتحاد بین مسلمین آن را حفظ کنیم.
حجت الاسلام ˈموسی دعاوˈ افزود: تاثیرات انقلاب اسلامی بر جهان عظمت و قداست شگرفی داشت که باعث شد بسیاری از مردم کشورم به انقلاب و اسلام گرایش پیدا کنند.
وی بیان کرد: حرکت امام خمینی (ره) برای احیای اسلام و پیدایش انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را به جهانیان شناساند و باعث شد که بسیاری از حق طلبان و آزادیخواهان جهان نسبت به آمدن به ایران مشتاق شوند، به اسلام گرایش یافته و درباره این دین مطالعه و تحقیق کنند.
وی اظهار کرد: مسیحی و غیرمسیحی، مسلمان و غیرمسلمان در کشور گینه برای شخصیت حضرت امام خمینی (ره) احترام قائل هستند و حرکت ایشان را برای پیدایش انقلاب اسلامی ستایش می کنند.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه حرکت امام خمینی (ره) نجات بخش بشریت بود، افزود: امام راحل به همه مردم بینش و روش داد و آنان را به سوی معرفت و حقیقت رب العالمین هدایت کرد.
وی افزود: موفقیت ما در ترویج و تبلیغ مذهب شیعی در کشور گینه از جهت حرکت بزرگ امام خمینی (ره) مورد پذیرش مردم قرار می گیرد و انقلاب ایران اسلامی برای مردم کشورم بسیار عزیز است.
یک مسلمان نیجریه ای نیز در این همایش تاثیر انقلاب اسلامی در نیجریه را مطلوب دانست و گفت: از زمان انقلاب امام خمینی (ره) تاکنون 25 میلیون نفر در کشورمان شیعه شده اند.
ˈحسن بالاˈ افزود: همه اعیاد و مناسبت های اسلامی از جمله روز قدس و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کشور نیجریه گرامی داشته می شود و مردم مسلمان یا غیرمسلمان کشورم در مراسم مربوط به این مناسبت ها ، شرکت می کنند.
وی اظهار کرد: از آنجا که مردم ایران به کشورهای دنیا کمتر سفر می کنند، از تاثیر گسترده انقلاب اسلامی بر مردم جهان آگاهی ندارند و به ارزش انقلابشان واقف نیستند.
وی بیان کرد: مردم زیادی در کشور من و سایر کشورهای دنیا تمایل زیادی دارند که به ایران بیایند و از رویدادهای داخل ایران با خبر شوند.
7489/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن