تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818912739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ وقف و قرآنی در 40بقعه متبرکه آستانه اشرفیه در ماه ضیافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترویج فرهنگ وقف و قرآنی در 40بقعه متبرکه آستانه اشرفیه در ماه ضیافت رشت - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه گفت: در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در 40 بقعه متبرکه این شهرستان به منظور ترویج فرهنگ وقف و باورهای دینی و قرآنی اجرا می شود.


حجت الاسلام والمسلمین ˈ عباس خوبروˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای این طرح از اولین روز ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه این شهرستان آغاز و تا پایان این ماه نیز ادامه خواهد داشت.
وی گفت: برپائی نماز جماعت، اطعام و پذیرائی از روزه داران و زائرین ، برگزازی محافل قرآنی ، برگزاری دعای توسل ، سخنرانی ، برگزاری آیین های شب های قدر و ... از جمله برنامه هایی است که در این طرح به اجرا درمی آید.
وی در ادامه یادآور شد: امسال طرح نشاط معنوی با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و همچنین پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در 14 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این طرح از هشتم تیر آغاز و تا 25 مردادماه سالجاری ادامه خواهد داشت، افزود: آموزش معارف دینی و اسلامی ، اردوهای زیارتی، تفریحی، برگزاری کلاس های قرآنی ، احکام، ورزش و... از جمله کلاس هایی است که در این طرح برگزار می شوند.
وی تصریح کرد: در اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان نیز تعداد 20 نفر از روحانیون و مربیان با اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان فعالیت دارند.
وی یادآور شد: سال گذشته یکهزار و 500 نفر در کلاس های طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه این شهرستان جذب شده اند.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/3
7287/ 603

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن