تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816135273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش طلایه داران هدایت در مشهد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش طلایه داران هدایت در مشهد برگزار شد مشهد – ایرنا – در آستانه ماه مبارک رمضان، همایش طلایه داران هدایت پنجشنبه با حضور بیش از 100 مبلغ و مبلغه مذهبی در محل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.


به گزارش ایرنا، در این مراسم مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی استناد صحبت ها به قرآن و احادیث و روایات، قابل فهم بودن مطالب و کاربردی بودن آنها را سه رکن اصلی سخنرانی مبلغان مذهبی برای مردم عنوان کرد.
حجت الاسلام ˈسید محمود مرویان حسینیˈ گفت: مطالعه دائم، انس با قرآن، انس با نماز شب و تشخیص دردهای فرهنگی جامعه و یافتن بهترین راهکار برای آنها باید سرلوحه کار مبلغان مذهبی قرار داشته باشد.
وی بیان کرد: در ماه رمضان امسال بیش از هزار و 500 مبلغ و مبلغه مذهبی برای انجام اقدامات تبلیغی به شهرستان های مختلف خراسان رضوی اعزام شدند که 20 درصد از این تعداد زن هستند.
وی اظهار کرد: رمضان امسال اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی 300 مبلغ مذهبی را از این استان به استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان اعزام کرده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور آماده سازی مبلغان و مبلغات برای انجام فعالیتهای تبلیغی در ماه رمضان، برگزاری همایش ها و گردهمایی هایی با عنوان ˈطلایه داران هدایتˈ یک هفته قبل از ماه رمضان در شهرهای مشهد، قوچان، تربت حیدریه، تربت جام، سبزوار، نیشابور در حال برگزاری است که در این مراسم دو هزار نفر از مبلغان حضور می یابند.
مرویان افزود: اقدامات تبلیغی مبلغان مذهبی به دو صورت تبلیغ چهره به چهره (فردی) و تشکیل گروه های تبلیغی ویژه بیمارستان ها، زندانها، سربازخانه ها در ماه رمضان انجام می شود.
وی اظهار کرد: در اقدامات تبلیغی ماه مبارک رمضان امسال ، فعالیتهای قرآنی در اولویت قرار گرفته و در این راستا برنامه های متنوع گسترده ای از سوی مبلغان مذهبی در مساجد، حسینیه ها، محافل، کلاسهای آموزشی و غیره با محوریت جوانان برگزار می شود.
استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم ماه رمضان را ماه برکت و رحمت برای مسلمانان دانست و رویکرد مبلغان دینی در این ماه کمک به مردم برای بهره گیری از حض معنوی و برکات این ماه است.
ˈعلیرضا رشیدیانˈ افزود: جامعه برای رسیده به پیشرفت و تعالی نیاز به فرهنگ و اقتصاد مترقی دارد و این دو مقوله لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
وی بیان کرد: نظام اسلامی بر پایه ارزشهای دینی شکل گرفته و شالوده اقتصاد کشور اسلامی نیز ازر مبانی دینی نشات می گیرد لذا اقتصاد در نتیجه بهره گیری درست از مبانی دینی و داشتن فرهنگ اسلامی به پیشرفت می رسد.
استاندار خراسان رضوی تهاجم فرهنگی غرب را خطر اصلی برای رشد ایران اسلامی دانست و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبیین اصول دینی و نقشه های غربی ها در زمینه هجمه های فرهنگی برای جوانان است و مبلغان مذهبی باید با ابزار جدید و قابل درک برای نسل جوان زوایای پنهان این هجمه را آشکار کنند.
رشیدیان اظهار کرد: هدف فعالیت مبلغان ترویج دین و مبارزه با انحرافات و گرایش جوانان به ارزشهای اسلامی است و در این راستا باید خود را به علم روز مجهز کرده و با شناخت از روحیه و افکار جوانان امروز به روشنگری اهداف دشمن بپردازند.
وی گفت: شبهات بسیاری در ذهن جوانان وجود دارد که مبلغان دینی می توانند با برقراری ارتباط نزدیک با جوانان و با زبان آنان صحبت کردن، پاسخ مناسبی به سوالاتی که در ذهنشان شکل گرفته، ارایه دهند.
7489/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن