تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش تازه های علمی بیماری ˈکروناˈ در مشهد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش تازه های علمی بیماری ˈکروناˈ در مشهد برگزار شد مشهد- ایرنا- همایش تازه های علمی بیماری ˈکروناˈ امروز با حضور افزون بر 200 نفر از پزشکان، پرستاران و سایر گروههای پزشکی و پیراپزشکی در تالار چمران بیمارستان قائم (عج) مشهد برگزار شد.


به گزارش ایرنا، در این همایش یک روزه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پزشکان عمومی،کارشناسان مامایی، دندانپزشکان و پرستاران حضور داشتند.
روش های تشخیص آزمایشگاهی بیماری کرونا ، درمان و اقدامات حمایتی، نحوه پیگیری و مراجعه به بیمارستان ها از جمله مباحث مطرح شده در این همایش بود.
دانشیار گروه میکروب شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص گفت: ویروس کرونا یا بیماری مرس یا سندرم تنفسی خاورمیانه به احتمال زیاد از طریق قطرات تنفسی به انسان منتقل می شود.
دکتر کیارش قزوینی افزود: مطالعات انجام شده، نشان داده است که منبع احتمالی این ویروس شتر، خفاش و حیوانات دیگر می باشد.
وی علائم این بیماری را شامل تب، سرفه و تنگی تنفس عنوان کرد و گفت: این بیماری ارگان های مختلف بدن را درگیر می کند و علت مرگ و میر بالای آن نیز پیشرفت این بیماری در اندام های بدن است.
قزوینی با بیان اینکه مرگ و میر این بیماری حدود 30 درصد از مبتلایان را شامل می شود، افزود:تاکنون حدود 200 نفر در جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند.
به گفته وی، بیشتر مبتلایان مربوط به کشورهای عربستان، قطر و اردن بوده اند.
وی در پایان افزود: مواردی از ابتلا به بیماری کرونا نیز در ایران گزارش شده است.
7487/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن