تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816645676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش طلایه داران تبلیغ در قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش طلایه داران تبلیغ در قزوین برگزار شد قزوین- ایرنا- در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه داران تبلیغ روز پنحشنبه با حضور دادستان ویژه روحانیت و جمعی از مسوولان استانی و روحانیون در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در این همایش گفت: بی توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب ترویج بی بند و باری، ناهنجاری های اخلاقی و دوری از ارزشهای اسلامی در جامعه می شود.
حجت الاسلام والمسلمینˈعلی نعمت الهیˈ با بیان اینکه مبلغان و روحانیون در جامعه ما وظیفه تبیین و تشریح احکام و امور دینی را به گونه قابل درک برای عموم مردم برعهده دارند، افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند، روحانیان و مبلغان دینی باید از ایام ماه مبارک رمضان که ارتباط مردم با مساجد افزایش پیدا می کند، راهکارهای تحقق منویات مقام معظم رهبری را برای مردم تشریح کنند.
وی ادامه داد: نقش اقتصاد در معیشت مردم و فرهنگ اسلامی به عنوان زیرساخت زندگی دینی در سبک زندگی اسلامی باید تعریف و با ترویج این سبک و دوری از زندگی غربی، رابطه بین اقتصاد و فرهنگ تبیین و باز تعریف شود.
حجت الاسلام نعمت الهی افزود: سهم مردم در زمینه فرهنگ و اقتصاد بایستی توسط روحانیون بیان شود تا آحاد مردم سهم و نقش خود را در رسیدن به اقتصاد مقاومتی بازیابند.
وی اضافه کرد: روحانیان به عنوان طلایه داران تبلیغ باید در مقابل تهاجم فرهنگی غرب ایستاده و مردم را با عوارض و آسیب های این تهاجم که از طریق ماهواره و اینترنت ترویج می شود، آشنا کنند.
حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: آنچه که در شعار امسال در کنار اقتصاد و فرهنگ مشاهده می شود عزم ملی و مدیریت جهادی است که مردم می توانند با عزمی ملی به تحقق اهداف کمک کنند.
وی افزود: تریبون مساجد ابزار قدرتمندی در دست روحانیت برای فرهنگ سازی است و بایستی از این جایگاه برای فرهنگ سازی به خوبی استفاده کرده و معارف الهی را در بین مردم گسترش داد.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین نیز در ادامه این همایش گفت: دشمن به دلیل ضعف در عرصه های نظامی و سیاسی به دنبال این است که با استفاده از ماهواره ها، فرهنگ دینی و اسلامی جامعه را تغییر داده و بنیادهای اسلامی نظام را سست کند.
حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی معبودیˈ افزود: امروز ماهواره ها با ترویج روابط آزاد بین زن و مرد، سبک زندگی مصرف گرای غربی، بی عفتی و بی غیرتی، به دنبال ضربه زدن به نهاد خانواده هستند.
وی اظهارکرد: بی اطلاعی برخی از زوایای پنهان تهاجم فرهنگی، خانواده ها را آسیب پذیر کرده و اگر هوشیار نباشیم ضربه خواهیم خورد.
حجت الاسلام معبودی گفت: در صورت ترویج نشدن فرهنگ اصیل دینی و فرهنگ خودی و اسلامی، دشمنان از این فرصت و خلا استفاده خواهند کرد.
همایش طلایه داران تبلیغ روز پنجشنبه با حضور دادستان ویژه روحانیت و جمعی از مسوولان و روحانیون در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
7389/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن