تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدالت در همه بخش ها لازمه پیشرفت و توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عدالت در همه بخش ها لازمه پیشرفت و توسعه است سنندج - ایرنا - معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار کردستان گفت: عدالت در همه بخش ها لازمه پیشرفت و توسعه است و فضیلت مهم عدالت نیز آن است هرکسی به هر آنچه که استحقاق آن را دارد دست یابد.


به گزارش ایرنا، حسین فیروزی شامگاه پنجشنبه در جلسه مجمع عمومی کارشناسان رسمی دادگستری استان کردستان در سنندج گفت: توسعه بدون عدالت قضایی، اجتماعی و اقتصادی میسر نمی شود و برای اجرای عدالت در همه بخش ها، باید نگاه عالمانه جاری و ساری شود و کارشناسان رسمی دادگستری نیز نقش آفرینان اصلی این حوزه هستند.
وی افزود: کارشناسان رسمی دادگستری ترجمان حقیقتند، قلم آنان مبین بخشی از عدالت است که با علم به آن رسیده اند و چشم عالمانه قضات در پرونده های قضایی هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان افزود: عدالت با سرشت، فطرت و منطق انسانی سازگار است و یک موضوع انسانی است و در آموزه های دین اسلام و سایر ادیان الهی بر موضوع مهم عدالت تاکید شده است و سخن گفتن از عدالت هم ضرورت دینی دارد و هم یک ضرورت انسانی است.
وی افزود: وقتی در جامعه ای از عدالت سخن به میان نمی آید، ناشی از عدم نیاز به عدالت نیست، بلکه جامعه مذکور، در سکوت، اضمحلال و نابودی خود را فریاد می زند.
فیروزی از عدالت به عنوان لازمه پویایی و بالندگی جامعه یاد کرد و افزود: علم و دانش مهمترین عامل تحقق عدالت است و بدون آن تحقق این امر میسر نیست.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان افزود: کانون رسمی کارشناسان دادگستری جایگاه و محلی است که علم را در خدمت عدالت قرار داده است.
فیروزی گفت: کارشناسان رسمی دادگستری ترجمان حقیقتند، قلم آنان مبین بخشی از عدالت است که با علم به آن رسیده اند و چشم عالمانه قضات در پرونده های قضایی هستند.
معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار کردستان در پایان بر اهتمام استانداری برای ایجاد زمینه حضور جدی کانون کارشناسان رسمی دادگستری اشاره کرد و گفت: ضمن تقدیر و تشکر از اعضای قبلی هیات مدیره کانون کارشناسان، امیدواریم اعضای جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری کردستان بتوانند این نهاد را بالنده تر از گذشته پیش ببرند.ک/2
533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن