تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803234524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل وزارت خارجه: هند علاقه مند به سرمایه گذاری در توسعه زیرساختها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل وزارت خارجه: هند علاقه مند به سرمایه گذاری در توسعه زیرساختها است چابهار - ایرنا - مدیرکل غرب آسیا در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: هند اصرار و علاقه بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در توسعه زیرساختهای شرق کشور به ویژه منطقه آزاد چابهار و در حوزه بنادر و دریانوردی دارد.


ˈرسول اسلامیˈ روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسوول دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار با اشاره به تحولات منطقه ای و رقابت دیرینه در این منطقه افزود: سفیر هند در ایران برای آغاز همکاری اقتصادی تلاش وافری از خود نشان می دهد گرچه برخی مسوولان معتقدند هندیها در انجام سرمایه گذاری در طول یک دهه گذشته کمتر به آنچه گفته اند عمل کرده اند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشستهای مختلف در وزارت امور خارجه در زمینه فعالیتهای منطقه ای و اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: برنامه ریزیها و دیدارهای مختلفی برای ایجاد فضای سرمایه گذاری شرکتهای خارجی انجام شده است.
مدیرکل غرب آسیا در وزارت امور خارجه ادامه داد: در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران با کشورهای 5+1 شاهد رقابت گسترده کشورهای غربی برای حضور در ایران خواهیم بود.
وی گفت: بعد از استقرار دولت یازدهم و ایجاد فضای مثبت در سیاست خارجی، شرکتهای مختلف از کشورهای اروپایی و آمریکایی برای بررسی چگونگی حضور در فرصتهای سرمایه گذاری وارد ایران شده اند.
اسلامی افزود: همه این شرکتها از هم اینک منتظر نتیجه مذاکرات هسته ای هستند که اگر مذاکرات با نتیجه مثبت همراه شود حجم عظیمی از شرکتهای خارجی وارد ایران خواهند شد که تحول بسیار بزرگی در حوزه های مختلف اقتصادی کشور را در بر خواهد داشت.
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار نیز در این نشست با اشاره به فعالیتها و رقابتهای منطقه ای در کشورهای همسایه گفت: وزارت خارجه به عنوان بازو و سفیر سیاسی و اقتصادی کشور می تواند نقش موثری در ارتقا و جذب سرمایه گذاریهای خارجی داشته باشد.
ˈشاهرخ انصاریˈ با اشاره به برخی از ظرفیتهای منحصر بفرد منطقه از جمله قرارداشتن چابهار در کانون دو کریدور بین الملی شمال و جنوب و غرب به شرق افزود: آماده شدن زیرساختهای لازم از جمله توسعه بندر، جاده های ترانزیتی به ویژه خط راه آهن چابهار - سرخس و پروژه های بزرگ صنعتی از جمله پتروشیمی و فولاد در منطقه فرصتهای سرمایه گذاری فراوانی را برای جذب سرمایه گذاری شرکتهای خارجی فراهم خواهد کرد.
در این نشست ˈمصطفی صفرزاده ˈ به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد چابهار معرفی و از خدمات ˈحمید مصدقیˈ مسوول سابق این دفتر تقدیر شد.
انجام امور خدمات کنسولی، پیگیری امور شهروندان مقیم خارج از کشور، معرفی جاذبه های اقتصادی و صنعتی منطقه، کمک به بسترسازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی، تسهیل در تردد و ورود گردشگران خارجی به منطقه از جمله وظایف دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد چابهار است.ک/2
1744/653/660

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن