تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای داشتن روح و جسم سالم باید از هر نوع ماده مخدر دوری کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس: برای داشتن روح و جسم سالم باید از هر نوع ماده مخدر دوری کنیم شهرقدس-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: برای داشتن روح و جسم سالم، باید از هر نوع اعتیاد به مواد مخدر دوری کنیم.


به گزارش ایرنا ،«ابوطالب آذربرا» روز پنجشنبه در همایش پیاده روی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، در شهرستان قدس گفت: ورزش به عنوان یکی از راههای جلوگیری از گرایش به مواد مخدر است.
وی با اشاره به استقبال بانوان که به همراه فرزندان خردسال خود در این همایش شرکت کرده اند، گفت: امروز ما در اینجا جمع شدیم تا علاوه بر اعلام نفرت نسبت به مواد مخدر، به شهروندان بگوییم مسوولان نیز در امر پیشگیری، پشتیبان و حامی شما در این امر هستند.
وی با اشاره به آمار موجود که نشان دهنده مصرف بالای دارو در کشور است، گفت: جمعیت 70 میلیونی کشور، مصرف دارویی برابر با جمعیت یک میلیارد و 300 میلیونی چین و کل ساکنین قاره اروپا دارد.
آذربرا میزان ورزش در میان اقشار مختلف کشور را 9 درصد بیان کرد و گفت: در کانادا 70 تا 80 درصد مردم به ورزش صبحگاهی می پردازند، در آلمان حدود 60 درصد و در کشورهای جنوب شرق آسیا این آمار 70 درصد است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس خطاب به بانوان شرکت کننده در همایش پیاده روی گفت: خیلی از زنان و مادران ایرانی حتی قبل از رسیدن به دهه پنجاه عمر دچار دردهای مختلف از جمله زانو، کمر و پا درد می شوند.
وی افزود: برای پیشگیری از این مشکل و برای اینکه به عنوان الگویی برای فرزندان خود در زمینه ورزش نیز باشید، توصیه می کنم روزانه قبل از پرداختن به امور روزانه منزل حتما دقایقی را به خود و تامین سلامتی با ورزش کردن در پایگاههای ورزش صبحگاهی سطح شهر، اختصاص دهید.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس نیز در این همایش گفت: این سازمان بر حسب وظیفه ذاتی خود علاوه بر یکصد و هفتاد برنامه فرهنگی به منظور پرکردن اوقات فراغت شهروندان، در بخش ورزش شهرستان فعالیت دارد.
«بهزاد لطفی» با اشاره به همکاری این سازمان با اداره ورزش و جوانان قدس در برگزاری همایش پیاده روی، گفت: ما با داشتن 7 پایگاه در بوستانهای شهرستان و اعزام مربی، از همه شهروندان دعوت می کنیم از امکانات و برنامه های ورزشی تدارک دیده شده زیر نظر مربی های کارآزموده استفاده کنند.
لطفی با تاکید بر کمبود امکانات ورزشی در سطح شهرستان و عدم پاسخگویی به نیاز شهروندان افزود: از مسوولان ذیربط درخواست می کنیم با افزایش این امکانات متولیان ورزش را در داشتن شهری سالمتر و پویاتر یاری کنند.
در این همایش که از میدان قدس شهرستان آغاز شد، جمع زیادی از بانوان شهرستانی به همراه فرزندان دختر خود تا بهشت فاطمه شهرستان، به پیاده روی پرداختند.
در بخش دیگری از مراسم پایانی معاون عمرانی فرماندار شهرستان قدس، ضمن تقدیر از مسوولان برای برگزاری چنین برنامه هایی، گفت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر تزریق نشاط در جامعه دارند، که یکی از راههای آن گسترش ورزش در میان اجتماع است.
«علیرضا ورمزیار» با اشاره به آمار بالای بی توجهی به ورزش در جامعه گفت: شاید بتوان گفت که این عاملی برای بروز آسیب های اجتماعی فراوان در میان شهروندان و به خصوص جوانان شده است.
معاون عمرانی فرماندار شهرستان قدس از هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان برای ساماندهی معتادان این شهرستان خبر داد و افزود: اگر به ورزش توجه بیشتری شود به طور قطع گرایش جوانان به سمت مواد مخدر کمتر خواهد شد.
وی ورزش نکردن را موجب هزینه های زیاد بر دوش مردم و نظام سلامت دانست و افزود: امید داریم با استمرار ورزش و تداوم آن در جامعه، زمینه بروز نشاط بیشتر در اجتماع را فراهم آورده و کمتر شاهد بروز بیماری های مختلف و گرایش به اعتیاد در میان مردم باشیم.
در پایان مراسم، از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس به بیست نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
تهرام/5570/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن