تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804020836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل خانه خیرین : موسسه های خیریه در مسیر توانمندسازی باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل خانه خیرین : موسسه های خیریه در مسیر توانمندسازی باشند اصفهان- ایرنا- مدیر عامل خانه خیرین ایران گفت: موسسه های خیریه ای کشور بایستی در راستای توانمندسازی مردم اقدام کنند.


نبی الله عشقی ثانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خانه خیرین ایران مجموعه ای است که وظیفه هماهنگی تمام موسسه های خیریه کشور را برعهده دارد، اظهار کرد: 15 هزار موسسه خیریه در ایران فعال است که از این تعداد چهار هزار موسسه وابسته به خانه خیرین ایران است.
وی گفت: با تشکیل هیات امنای خانه خیرین در شهرستان ها، معرفی نمایندگان آنها به استانها و سپس معرفی نماینده استانها به هیات خانه خیرین کشور، هیات امنای این خانه با یک عضو از همه استانها و 10 عضو از استان تهران تشکیل شده است.
وی یادآور شد: در سال گذشته انتخابات هیات امنای خانه خیرین ایران در 400 شهرستان برگزار شد که به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند.
مدیر عامل خانه خیرین ایران هدف از تشکیل این خانه را افزایش و توسعه فرهنگ خیرخواهانه در سطح کشور دانست و تصریح کرد: حاصل اقدامات نیکوکارانه فردی کم است و باید این فعالیتهای خیرخواهانه به صورت موسسه های خیریه ای تجمیع شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان باید وارد عرصه های خیریه ای شوند، تاکید کرد: در تلاشیم با نیازسنجی در کل کشور به ایجاد موسسه های خیریه ای تخصصی و خاص با اهداف و زمینه های مختلف اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه سه دستگاه نیروی انتظامی، بهزیستی و وزارت کشور صادرکننده مجوز موسسه های خیریه ای هستند، افزود: این دستگاه ها باید یکی شود تا مردم از سرگردانی در اخذ مجوز موسسه خیریه رهایی یابند.
عشقی ثانی گفت: هر فعالیتی نیازمند تخصص است لذا مدیران موسسه های خیریه ای، روانشناسان و مددکاران آنها نیز بایستی آموزش های تخصصی و ویژه را در زمینه های کاری خود پشت سر گذارند.
وی اظهار کرد: ایران کشوری اسلامی است و در زمینه موسسه های خیریه ای باید با نگرشی دینی و اسلامی به موضوع نگاه شود و بیش از سایر ملل در راستای امور خیرخواهانه اقدام گردد.
مدیرعامل خانه خیرین ایران با تاکید بر ارائه خدمات خیریه ای آسان، صحیح و آبرومند به مردم افزود: عزت نفس انسان و آرامش افراد در فعالیت های خیرخواهانه باید حفظ شود و موسسات خیریه ای فعالیت های خود را شفاف سازی کنند.
وی گفت: هیچگونه بانک اطلاعاتی و آمار دقیق و جامعی از موسسه های خیریه ای در سطح کشور وجود ندارد که باید برای تهیه آن اقدام شود.
عشقی ثانی اظهار کرد: نرم افزاری ویژه این موسسه ها تهیه شده که با واردسازی اطلاعات موسسه های خیریه ای همپوشانی خدمات رسانی آنها به مردم از بین رفته و مردم به صورت عادلانه از خدمات خیریه ای بهره مند می شوند.
وی گفت: اشتغال و ازدواج جوانان به صورت خاص باید مد نظر موسسه های خیریه ای قرار گیرد.
مدیر عامل خانه خیرین ایران با اشاره به بازدیدهایش از برخی موسسه های خیریه استان اصفهان، اضافه کرد: استان اصفهان از جمله استانهای فعال در مسیر صحیح امور خیریه ای است اما هنوز در ابتدای راه هستیم و جای کار بسیار وجود دارد.
به گزارش ایرنا، خانه خیرین ایران در سال 83 با اخذ مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی آغاز به کار کرد و هماهنگی این موسسه ها و نیز حل اختلافات میان موسسه های خیریه ای کشور از جمله وظایف آن است.
ت / 7131/ 607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن