تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداران جلفا و تبریز مامور ساماندهی گردشگری سلامت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با دستور استاندار آذربایجان شرقی؛ فرمانداران جلفا و تبریز مامور ساماندهی گردشگری سلامت شدند خبرگزاری پانا:استاندار آذربایجان شرقی فرمانداران جلفا و تبریز را مامور ساماندهی و اجرای سیاست‌های استانی در بحث گردشگری سلامت کرد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۵ تير ساعت 08:41



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجانشرقی اسماعیل جبارزاده در جلسه ستاد ساماندهی گردشگری سلامت، با اظهار تاسف از عدم ساماندهی این موضوع در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: رفت و آمد اتباع خارجی برای درمان، یک نعمت و فرصت طلایی است که شاید چند سال بیشتر در اختیار ما نباشد، اما متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم از این فرصت بهره‌برداری کنیم.

وی با تاکید بر این که بنا داریم این موضوع را ساماندهی کنیم، افزود: اگر ما نتوانیم خدمات کافی و مناسب به گردشگران سلامت ارایه کنیم، استان‌های دیگر آنها را جذب خواهند کرد.

جبارزاده خطاب به مسوولان ذیربط در بحث گردشگری سلامت، تاکید کرد: انتظارم این است که یک بار برای همیشه این بحث را تمام کنید و با هماهنگی و انسجام به نتیجه برسانید.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان این که اگر این کار متولی نداشته باشند روند فعلی ادامه خواهد یافت، گفت: مشکل اصلی در این زمینه نبود متولی خاص است و هر یک از دستگاه‌های مسوول انتظار دارد که دیگری کار را انجام دهد.

جبارزاده با اشاره به این که فرمانداری نماینده تمام دستگاه‌ها در شهرستان است، گفت: فرمانداران جلفا و تبریز به عنوان مبدا و مقصد گردشگران سلامت، بهترین گزینه برای مدیریت ساماندهی این موضوع هستند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها موظفند بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی این فرمانداری‌ها عمل کنند و با آنها همکاری و هماهنگی کامل داشته باشند.

جبارزاده با بیان این که وحدت و هماهنگی مسوولان ذیربط در این زمینه مهم است، افزود: قرار نیست روند فعالیت دستگاه‌ها تغییر یابد یا به نقطه اول بازگردیم، بلکه هدف هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها با مسوولیت فرمانداران است.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: آن‌چه در این بحث به دنبال آن هستیم ارایه خدمات آبرومند به گردشگران سلامت از لحظه ورود تا خروج آنهاست و این مشکل پیچیده‌ای نیست.

وی تصریح کرد: با وجود دستگاه‌های متعدد نباید عده‌ای سودجو مانع ساماندهی این موضوع و اجرای سیاست‌های دولت در این زمینه شوند.

جبارزاده همچنین به طرح موضوع گردشگری سلامت در کارگروه استانداران منطقه سه کشور اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز به هماهنگی‌های خارج استانی، موضوع از طریق این کارگروه پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: گردشگری سلامت در کنار این که فرصتی برای سودآوری اقتصادی است، یک تهدید نیز به شمار می رود اما به هرحال باید این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.

سعید شبستری با اشاره به ضرورت مدیریت واحد برای ساماندهی این مساله، گفت: باید تمامی ارگان‌ها به طور یکپارچه در جهت رفع این مشکل بکوشند و تحت مدیریتی واحد اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: نباید به راحتی از بحث گردشگری سلامت عبور کنیم زیرا این موضوع به عنوان یک فرصت تاریخی برای کشور محسوب می شود و منافع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بسیاری بالایی نه تنها برای استان ما بلکه برای کل کشور دارد.

فرخ مسجدی ادامه داد: خوشبختانه موضوع گردشگری به یکی از دغدغه‌های استان‌های همجوار نیز تبدیل شده و امیدواریم با هماهنگی و همکاری‌های لازم بتوانیم در خصوص گردشگری سلامت قدم‌های مناسبی برداریم.

وی با اشاره به تعرفه‌های درمانی در استان گفت: منطقی است که تعرفه خدمات پزشکی برای بیماران داخلی و خارجی متفاوت باشد و می توان این تفاوت قیمت‌ها را در قالب عوارض از بیماران گرفت تا مردم استان احساس نکنند که به دلیل پرداخت هزینه بیشتر توسط بیماران خارجی خدمات بیشتری به آنها ارایه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه با بیان این که بیشتر اتباع ورودی از جمهوری آذربایجان برای درمان به تبریز سفر می‌کنند، افزود: گردشگران سلامت به دنبال خدمات سریع، ارزان و باکیفیت هستند که کشور ما از این نظر در بین کشورهای منطقه وضعیت خوبی دارد.

محمدحسین صومی با بیان این که اطلاع‌رسانی مناسبی در خصوص پزشکان و خدمات آنها به بیماران خارجی صورت نمی‌گیرد، گفت: هم‌اکنون در حال راه‌اندازی سامانه‌‌ای برای معرفی پزشکان و همچنین زمینه تخصص آنها هستیم تا بیماران حتی قبل از ورود به استان بتوانند در کشور خود و نسبت به نیازی که دارند، پزشک مورد نظرشان را انتخاب کرده و در همان ابتدای ورود با مشکل پیدا کردن پزشک مواجه نشوند.

وی ادامه داد: امیدواریم با طراحی این سیستم و همچنین همراهی و همکاری دیگر نهادها شاهد پایان یافتن دلال‌بازی در بحث گردشگری سلامت باشیم زیرا دلالان اوضاع را نابسامان می‌کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن