تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از نخبگان ، الگوسازی برای نسل آینده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جامعه شناس: تجلیل از نخبگان ، الگوسازی برای نسل آینده است تهران- ایرنا- پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران عصر روز چهارشنبه در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ها گفت: تجلیل و تقدیر از برترین ها و نخبگان در عرصه های مختلف ، الگوسازی برای نسل آینده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، پرفسور باقر ساروخانی اظهار داشت: سرآمدان روابط عمومی ها کسانی هستند که 90 درصد توانشان را در داخل سازمان متمرکز می کنند و غرق در کار خود می شوند.
وی خاطرنشان کرد: باید همواره زمینه تقدیر و تجلیل از سرآمدان در حوزه های مختلف را فراهم کنیم.
ساروخانی افزود: باید با ایجاد عدالت در فرصت ها و ارتقای مجموعه مدیریتی و دسترسی امکانات شهری و روستایی برای جوانان، فرصت هایی برای تحقق سرآمدی فراهم کنیم.
ساروخانی به چندین نظریه درباره کیستی سرآمدی اشاره کرد و گفت: طبق نظریه توان، سرآمدان آن دسته از کسانی هستند که توان خود را در داخل سازمان خود در حداکثر متمرکز می کنند و خوش به حال سازمان و افرادی که از این نظریه پیروی می کنند.
ساروخانی به نظریه استقرار در حوزه سرآمدی اشاره کرد و گفت: در این نظریه سرآمدان کسانی هستند که غرق در کار خود می شوند و خود را فراموش می کنند و با کار خود زندگی می کنند.
پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران به تئوری ارضاء در حوزه سرآمدی اشاره کرد و گفت: کسانی از این تئوری تبعیت می کنند که از کار خود لذت می برند.
ساروخانی در بخش دیگری از سخنان خود به نظریه جابجایی اشاره کرد و گفت: افرادی از این تئوری تبعیت می کنند که عاشق کارشان بوده و تعالی یافته هستند و با مشکلات مبارزه می کنند اما این کافی نیست و باید مشکلات را تبدیل به فرصت و مصلحت کرد.
وی خاطر نشان کرد: هنر بزرگان در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در این است که از مشکلات و موانع نمی هراسند و می توانند مشکلات را به بهترین نحو تبدیل به فرصت کنند.
ساروخانی همچنین به نظریه انگیزش و استقامت در حوزه سرآمدی اشاره کرد و گفت: در این نظریه برترین ها کسانی هستند که استقامت می کنند.
سومین دوره همایش سرآمدان روابط عمومی های کشور روز چهارشنبه با حضور افخمی راد معاون وزیر معدن و تجارت، مرندی مقدم معاون نظارت بر استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران و هوشمند سفیدی دبیر سومین دوره همایش سرآمدان روابط عمومی های کشور حضور داشتند. در این همایش از استاد علی میرسعید قاضی پژوهشگر و از پیشکسوتان روابط عمومی کشور تجلیل به عمل آمد.
اعطای نشان تعالی روابط عمومی به روابط عمومی های تعالی گر و تقدیر از روابط عمومی های متعهد به سرآمدی از دیگر برنامه های این همایش بود.
اعطای تندیس به روابط عمومی های مستحق دریافت تندیس و تقدیر از مدیران تعالی گر ارتباطی از دیگر برنامه ها بود.
این همایش در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
فرآهنگ(3)**1355**م.ب**1588

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن