تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور:کمک اروپا به ایران برای مبارزه با مواد مخدر بسیار ناچیز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با انتقاد از تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران وزیر کشور:کمک اروپا به ایران برای مبارزه با مواد مخدر بسیار ناچیز است تهران- ایرنا- وزیر کشور عصر چهارشنبه تاکید کرد: کمک کشورهای اروپایی در مقایسه با هزینه های هنگفت اقتصادی و 3 هزار و 700 شهیدی که ایران در مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده ، بسیار ناچیز است.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ایرنا ، ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ این مطلب را در جمع خبرنگاران و در پایان دیدار با سفرای کشورهای اروپایی مقیم تهران بیان کرد.
وی تصریح کرد: ما خواهان انعکاس فعالیت های انساندوستانه و بشردوستانه ملت ایران به کشورهای اروپایی و مردم دنیا در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر هستیم و کمک های اقتصادی ناچیز آنها در مقایسه با جانفشانی ها و مبارزات نیروهای ایرانی در مقابله با مواد مخدر بسیار ناچیز است.
رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص کمک های تجهیزاتی به ایران از سوی کشورهای اروپایی نیز گفت: متاسفانه در این خصوص ظلم به ایران مضاعف است و اعمال تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی علیه ایران باعث جلوگیری از ورود تجهیزات مورد نیاز برای کشف و مقابله با مواد مخدر نیز شده است.
وزیر کشور با اشاره به این که این دومین نشست سفرای اروپایی مقیم تهران با مقام های ایرانی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و همکاری با سازمان ملل متحد است، افزود، این همکاری ها از سه سال پیش متوقف شده بود و نخستین نشست در جریان دیدار سفرای اروپایی از مرزهای شرقی در 11 خرداد ماه 1393 انجام شد.
وی افزود: سفرای کشورهای اروپایی در بازدید از مرزهای شرقی کشور (شهر مرزی تایباد) با کوشش ها و تلاش های ایران در مبارزه با مواد مخدر آشنا شدند و درک درستی از مقابله با مواد مخدر پیدا کردند.
رحمانی فضلی گفت: نشست امروز در راستای همان نشست اول بود و سفرا با اظهار رضایت از فعالیت های ایران در مبارزه با مواد مخدر اظهار رضایت کردند و بنا شد تا اطلاعات دقیق و درستی از فعالیت های ایران به کشورهای خود مخابره کنند.
نشست های برگزار شده با سفرای کشورهای اروپایی مقیم تهران در خصوص مبارزه با مواد مخدر با همکاری دفتر سازمان ملل متحد در تهران و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.
اجتمام(3)**1293**م.ب**1436

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن