تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار منطقه 6: زیرگذر در میادین پرتردد ساخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار منطقه 6: زیرگذر در میادین پرتردد ساخته می شود تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه 6 گفت: در میادین پرتردد هفت تیر، ولی عصر(عج) و انقلاب زیرگذر طراحی و ساخته می شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران عظیم بابایی در نشست ائمه جماعات منطقه 6 که با حضور حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد، گفت: با توجه به رضایت شهروندان از زیرگذر چهار راه ولی عصر (عج) و روان شدن ترافیک این محدوده، ساخت زیرگذر در میادین اصلی میدان هفت تیر، میدان ولی عصر (عج) و انقلاب در دست طراحی و مطالعه است.
وی با بیان اینکه در شهر تهران زیرساخت های اصلی شهر از لحاظ سخت افزاری آماده شده است، خاطرنشان کرد : ما با ساختارسازی بخش عمده بحث رفتارسازی را انجام داده ایم که باید با عزم ملی رفتار شهروندان را به نحو مطلوب تحت تاثیر قرار داد.
شهردار منطقه 6 افزود: در ماه رمضان بحث اذان، نماز، قرآن و مسجد محور قرار گرفته است و موفقیت این امر مستلزم همکاری ائمه جماعات مساجد است.
بابائی به تاکید فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ˈما می خواهیم اگر کسی در خانواده مریض شد ، بیش از مریض داری رنج دیگری نداشته باشدˈ، اشاره کرد و گفت: برای احداث همراه سرا جهت اقامت همراهان بیماران با توجه به هزینه های بالای اقامت در تهران تفاهم نامه ای با دانشگاه های شهید بهشتی و بیمارستان امام خمینی(ره) انجام شده است تا مشکلات اقامتی همراهان بیمار برطرف شود.
وی افزود: تا چند هفته آینده خطوط بی.آر. تی در تمام سطح منطقه فعال و تمام خطوط مترو درحال ساخت، راه اندازی می شود معضلات ترافیکی منطقه برطرف می شود و به هدف دسترسی شهروندان به یک سیستم حمل و نقل عمومی در فاصله 300-400 متری دست پیدا می کنیم.
بابائی در ادامه درباره احداث پارکینگ در سطح منطقه گفت: درباره سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث پارکینگ های طبقاتی اعلام آمادگی کردیم و برای استفاده از فضاهای زیر سطحی برای احداث پارکینگ همکاری و کمک می کنیم.
شهردار منطقه 6 خاطر نشان کرد: طبق برنامه های پیش بینی شده ضمن ملاقات حضوری هر دوشنبه با شهروندان، شنبه ها نیز به صورت میدانی از محلات بازدید می شود و ظهرها با حضور در یکی از مساجد به مشکلات مردم رسیدگی می شود.
تهرام/7561/1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن