تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821093532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول هلال احمر: رضایت رهبری از عملکرد هلال احمر روحیه بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول هلال احمر: رضایت رهبری از عملکرد هلال احمر روحیه بخش است ارومیه - ایرنا - رییس امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: ابراز رضایت مقام معظم رهبری از نحوه عملکرد مسئولان و فعالان جمعیت هلال احمر بسیار روحیه بخش و امیدوار کننده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ پیرحسین کولی وندˈ روز چهارشنبه در همایش جهادی تربیت 20 هزار امدادگر که در محل سالن مخابرات ارومیه برگزار شد ، افزود: امروز تمامی خانواده جمعیت هلال احمر کشور باید به خود ببالند که مقام معظم رهبری از عملکرد این نهاد مردمی رضایت دارند و این خبر امیدوار کننده در فرمایشات معظم له که در دیدار با مسئولان هلال احمر کشور در اردیبهشت ماه سال 93 داشتند، اعلام شد.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر علمی بودن و توان افزایی تک تک امدادگران فعال در سطح کشور اشاره کردند و بر سه محور آمادگی، پیشگیری و پاسخگویی تاکید داشتند که باید جزو اولویت های مهم مسئولان و فعالان هلال احمر قرار گیرد.
کولی وند گفت: هلال احمر امسال تحقق بخشیدن به شعار هر خانواده یک امدادگر را سرلوحه کارهای خود قرار داده چرا که اعتقاد داریم فعالیت های هلال احمر هیچ مرز و بومی ندارد و هر کجای این کره خاکی اگر انسانی نیازمند کمک باشد باید با جان و دل به یاری آنها بشتابیم.
وی افزود: رسالت امدادگر بسیار مهم و حیاتی است و سرعت عمل در کنار دقت و وجدان کاری بالا می تواند از میزان تلفات احتمالی بکاهد.
کولی وند به تصویب برخی مصوبات مربوط به احقاق حقوق امدادگران اشاره کرد و افزود: بهره مندی از برخی تسهیلات برای امدادگرانی که در حین انجام ماموریت های امدادی به درجه رفیع شهادت نایل می شوند، به کارگیری امدادگران سرباز وظیفه در ارگانها و سازمان های هلال احمر و کسر خدمت وظیفه برای سربازان امدادگر از جمله مواردی است که برای قانونی شدن آن در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم.
وی گفت: تقویت ناوگان هوایی پایگاه های هلال احمر کشور و خرید بالگرد برای تجهیز این پایگاه ها و ساماندهی و تقویت انبارهای امدادی از دیگر برنامه هایی است که با دقت نظر بیشتری در صدد رفع آن هستیم.
وی گفت: از عموم هموطنان به ویژه جوانان و نوجوانان علاقه مند به دریافت آموزش های همگانی، عمومی و تخصصی امداد و نجات می خواهیم با ثبت نام در دوره های یاد شده و فراگیر آموزش های لازم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ امدادگران و نجاتگران هلال احمر در مواقع اضطراری عمومی و پیچیده وقوع انواع حوادث به یاری حادثه دیدگان بشتابند.
رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: در این طرح که با مشارکت استانداری و جمعیت هلال احمر کشور و استان اجرا می شود برنامه های مدونی طراحی و به مرحله اجرا درمی آید.
یحیی زینال پور اظهار کرد: در استان ما طرح جهادی آموزش امدادگری برای نخستین بار در سال 54 آغاز شده و ارائه آموزش های همگانی و تخصصی امدادگری در روستاها و شهرها به صورت مستمر ادامه دارد.
وی افزود: توجه به منویات مقام معظم رهبری و تحقق برنامه پنجم توسعه در راستای تربیت نیروهای سازمان یافته امدادگر و ساماندهی تیم های امدادی در جوامع شهری و روستایی از اهداف کلی طرح آموزشی است.
زینالپور مردم محور بودن این طرح در کنار توجه به روستاها، ساماندهی طرح هوشمند تحت وب، ایجاد بانک اطلاعاتی برای افراد آموزش دیده و تشکیل دبیرخانه تخصصی را از جمله اقدامات و برنامه های مدون طرح جهادی آموزش امدادگری عنوان کرد.
آذربایجان غربی بیش از سه میلیون جمعیت دارد و جمعیت هلال احمر استان با تدوین برنامه زمانبندی شده قصد دارد یک درصد جمعیت استان در طرح آموزشی امداد و نجات همگانی تحت پوشش قرار دهد.
7126/581/ 1495

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن