تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804154348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایت رهبری از عملکرد هلال احمر روحیه بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رئیس امداد و نجات هلال احمر کشور: رضایت رهبری از عملکرد هلال احمر روحیه بخش است ارومیه - ایرنا - رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: ابراز رضایت مقام معظم رهبری از نحوه عملکرد مسئولان و فعالان جمعیت هلال احمر بسیار روحیه بخش و امیدوار کننده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، پیرحسین کولی وند روز چهارشنبه در همایش جهادی تربیت 20 هزار امدادگر که در محل سالن مخابرات ارومیه برگزار شد افزود: امروز تمامی خانواده جمعیت هلال احمر کشور باید به خود ببالند که مقام معظم رهبری از عملکرد این نهاد مردمی رضایت دارند و این خبر امیدوار کننده در فرمایشات معظم له که در دیدار با مسئولان هلال احمر کشور در اردیبهشت ماه سال 93 داشتند اعلام شد.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر علمی بودن و توان افزایی تک تک امدادگران فعال در سطح کشور اشاره کردند و بر سه محور آمادگی، پیشگیری و پاسخگویی تاکید داشتند که باید جزو اولویت های مهم مسئولان و فعالان هلال احمر قرار گیرد.
کولی وند گفت: هلال احمر امسال تحقق بخشیدن به شعار هر خانواده یک امدادگر را سرلوحه کارهای خود قرار داده چرا که اعتقاد داریم فعالیت های هلال احمر هیچ مرز و بومی ندارد و هر کجای این کره خاکی اگر انسانی نیازمند کمک باشد باید با جان و دل به یاری آنها بشتابیم.
وی افزود: رسالت امدادگر بسیار مهم و حیاتی است و سرعت عمل در کنار دقت و وجدان کاری بالا می تواند از میزان تلفات احتمالی بکاهد.
کولی وند به تصویب برخی مصوبات مربوط به احقاق حقوق امدادگران اشاره کرد و افزود: بهره مندی از برخی تسهیلات برای امدادگرانی که در حین انجام ماموریت های امدادی به درجه رفیع شهادت نایل می شوند، به کارگیری امدادگران سرباز وظیفه در ارگانها و سازمان های هلال احمر و کسر خدمت وظیفه برای سربازان امدادگر از جمله مواردی است که برای قانونی شدن آن در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم.
وی گفت: تقویت ناوگان هوایی پایگاه های هلال احمر کشور و خرید بالگرد برای تجهیز این پایگاه ها و ساماندهی و تقویت انبارهای امدادی از دیگر برنامه هایی است که با دقت نظر بیشتری در صدد رفع آن هستیم.
وی گفت: از عموم هموطنان به ویژه جوانان و نوجوانان علاقه مند به دریافت آموزش های همگانی، عمومی و تخصصی امداد و نجات می خواهیم با ثبت نام در دوره های یادشده و فراگیر آموزش های لازم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ امدادگران و نجاتگران هلال احمر در مواقع اضطراری عمومی و پیچیده وقوع انواع حوادث به یاری حادثه دیدگان بشتابند.
رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: در این طرح که با مشارکت استانداری و جمعیت هلال احمر کشور و استان اجرا می شود برنامه های مدونی طراحی و به مرحله اجرا درمی آید.
یحیی زینال پور اظهار کرد: در استان ما طرح جهادی آموزش امدادگری برای نخستین بار در سال 54 آغاز شده و ارائه آموزش های همگانی و تخصصی امدادگری در روستاها و شهرها به صورت مستمر ادامه دارد.
وی افزود: توجه به منویات مقام معظم رهبری و تحقق برنامه پنجم توسعه در راستای تربیت نیروهای سازمان یافته امدادگر و ساماندهی تیم های امدادی در جوامع شهری و روستایی از اهداف کلی طرح آموزشی است.
زینالپور مردم محور بودن این طرح در کنار توجه به روستاها، ساماندهی طرح هوشمند تحت وب، ایجاد بانک اطلاعاتی برای افراد آموزش دیده و تشکیل دبیرخانه تخصصی را از جمله اقدامات و برنامه های مدون طرح جهادی آموزش امدادگری عنوان کرد.
آذربایجان غربی بیش از سه میلیون جمعیت دارد و جمعیت هلال احمر استان با تدوین برنامه زمانبندی شده قصد دارد یک درصد جمعیت استان در طرح آموزشی امداد و نجات همگانی تحت پوشش قرار دهد.
7126/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن