تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه قضایی عامل برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام حجت الاسلام لطفی:
دستگاه قضایی عامل برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است
ایلام - خبرگزاری مهر: امام جمعه ایلام گفت: دستگاه قضایی عامل برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران دادگستری استان، دستگاه قضایی را عامل برقراری عدالت اجتماعی در جامعه دانست و گفت: دستگاه قضا توانسته است عالی ترین  جلوه های امنیت را در جامعه پدیدار کند. حجت الاسلام لطفی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع قضات کشور گفت: بیانات مقام معظم رهبری قابل تأمل و نقشه راه برای دستگاه قضا است که باید باعملیاتی کردن مندیات ایشان در راستای تحقق اهداف نظام گام برداشت. وی همچنین در نشست با مدیران واحدهای صنعتی و اصناف با تاکید بر تقویت زیرساخت های صنعتی در استان، رفع موانع  دست و پا گیر در امر سرمایه گذاری را  یکی از مولفه های مدیریت جهادی دانست. حجت الاسلام لطفی در ادامه با اشاره به  فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان شد. وی گفت: خوشبختانه كشور ما از هر نظر غني است و ظرفيت هاي خوبي در بخش هاي مختلف وجود داردو آنچه كه مهم است اين كه مسئولان و دست اندركاران بايستي فضا و شرايط را براي جذب و حضور سرمايه گذاران توانمند آسان كنند و از ايجاد موانع دست و پاگير سد راه آنان پرهيز کنند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه ايلام اضافه كرد: توجه به مولفه هاي اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري تنها شعار نيست بلكه يك راهبرد اصولي و اساسي براي توانمند سازي، عزت آفريني و نهايتاً جلوگيري از فشار دشمنان به نظام و مردم اين كشور است و در همين راستا مسوولان و سازمان هاي خدمات رسان طوري رفتار نكنند تا كساني كه سرمايه و دارايي خود را براي ايجاد اشتغال و رونق اقتصاد كشور  هزينه مي کند دچار پشيماني شده و مجبور شوند اين سرمايه ها را به بخش هايي غير از كار توليدي و فعاليت هاي دلالي منتقل کنند.

حجت السلام لطفي در ادامه به اهميت و نقش بارز  اصناف و بازاريان در طول تاريخ اين كشور اشاره و بيان داشت: اصناف قشر زحمت كش و با درايتي هستند كه در ادوار مختلف حامي و پشتيبان انقلاب و نظام بوده اند و لازم است كه از اين قشر به خوبي حمايت شود.

امام جمعه ايلام همچنين به موضوع كنترل و نظارت بر بازار اشاره و بيان داشت: در سنوات گذشته همزمان با ماه مبارك رمضان كمبود برخي كالاهاي اساسي مورد نياز در بازار،  مردم را مجبور به ماندن در صف هاي طولاني مي كرد. اما با توجه به شرايط موجود و حاكم شدن فضاي آرامش بر بازار انتظار مي رود كه با تدابير لازم و برنامه ريزي منسجم طوري اقدام شود كه ديگر شاهد چنين رفتارهايي در سطح بازار و جامعه خصوصاً در ماه مبارك رمضان نباشيم.

نماينده ولي فقيه وامام جمعه ايلام بيان داشت: شرايط ايجاد شده در كشور عراق و مرزهاي مشترك اين كشور با جمهوري اسلامي فضا و امكانات مناسبي را براي افزايش تقاضا در مرز بين المللي مهران به وجود آورده و لازم است تجار و بازرگانان ايلامي از اين فرصت برای افزايش صادرات غير نفتي بيشترين بهره گيري کنند.


۱۳۹۳/۴/۴ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن