تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803185912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر منابع انسانی و کار سودان: نیازمند همکاری علمی و آموزشی ایران هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر منابع انسانی و کار سودان: نیازمند همکاری علمی و آموزشی ایران هستیم کرج- ایرنا- وزیر منابع انسانی و کار جمهوری سودان با اشاره به توانمندی های علمی ، آموزشی و اقتصادی ایران گفت: نیازمند همکاری جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف هستیم.


ˈاشراقه سید محمدˈ عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز تربیت مربی ایران مستقر در کرج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر همین اساس به تازگی تفاهم نامه همکاری در زمینه های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و آموزشی بین خارطوم و تهران امضا شد.
وی ادامه داد: همکاری در زمینه تولید گوشت قرمز از مفاد این تفاهم نامه است و در آینده نزدیک کمیسیون نظارتی دو کشور در تهران تشکیل و مفاد تفاهم نامه بررسی و پیگیری خواهد شد.
این مقام سودانی با اشاره به فعالیت های موثر مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی وحرفه ای ایران در کرج گفت: سودان از دانش و تجارب جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی و مهارت های فنی و حرفه ای استقبال می کند.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز دراین دیدار گفت: این سازمان برای انتقال تجارب آموزشی و مهارتی براساس استانداردهای آموزشی بین المللی به کشور سودان آماده است.
ˈکوروش پرندˈ افزود : ارایه روش های علمی و مهارتی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، مشاغل خانگی، آموزش روستاییان، انرژی های نو و تجدید پذیر از جمله خدمات آموزشی این سازمان است که در همکاری های بین المللی لحاظ خواهد شد.
وی با بیان اینکه سالانه بیش از دومیلیون نفر در کشور زیر نظرسازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزش های لازم را فرا می گیرند، افزود: دوره های آموزشی این سازمان قشرهای مختلف مردم را دربرمی گیرد.
وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای برنامه های آموزشی مختلف برای دانشجویان، دانش آموزان ، بانوان خانه دار، سربازان ، زندانیان ، کارگران ، روستاییان و حتی عشایر کشور برگزار می کند.
پرند گفت: سال گذشته 300 مربی از کشورهای مختلف جهان در مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایران مستقر در کرج آموزش های مهارتی فرا گرفتند.
وی با اشاره به اینکه بیکاری از مشکلات بزرگ در دنیا است ، اظهار کرد: بر این اساس، برای نخستین بار در جهان، جمهوری اسلامی ایران ˈدیپلماسی مهارتˈ را مطرح کرده است که می تواند در بخش انتقال تجارب به کشورها و کاهش مشکل بیکاری تاثیرگذار باشد.
وزیر منابع انسانی وکار جمهوری سودان و هیات همراه از بخش های صنایع چوب، برق، الکترونیک ، طراحی و دوخت و ماشین آلات کشاورزی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور دیدن کردند.
سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایران اکنون دارای 700 مرکز آموزشی است و 13 هزار آموزشگاه آزاد زیر نظر این سازمان در کشور فعالیت دارند.
اکنون 54 موسسه بزرگ تحقیقاتی ،علمی و مرکز دانشگاهی کشور در البرز فعالیت دارند که این استان قطب علمی و تحقیقاتی ایران محسوب می شود. ک/3
7411 / 691/ 684

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن