تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821043712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا رفیع و بهرام عظیمی تقدیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رضا رفیع و بهرام عظیمی تقدیر شدند تهران بزرگ-ایرنا-رضا رفیع، طنزپرداز و بهرام عظیمی، کارگردان انیمیشن و کاریکاتوریست در بخش «تقدیم با طعم لبخند» ویژه برنامه لبخند تهران فرهنگسرای اندیشه تقدیر شدند.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، ویژه برنامه لبخند تهران، ویژه برنامه ای است که به مناسبت اعیاد شعبانیه، هر شب تا پایان ماه شعبان با اجرای شهرام شکیبا و همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه آموزش در یکی از فرهنگسراهای تهران برگزار می شود.
این ویژه برنامه طنز شب گذشته در فرهنگسرای اندیشه با اجرای پیش پرده مسعود خادم با موضوع «دهن بینی» آغاز شد.
شهرام شکیبا، مجری برنامه سخن خود را درباره جمع نشینی و اهمیت آن در فرهنگ ایرانی آغاز کرد که لبخند تهران در طول ماه شعبان در فرهنگسراهای مختلف برگزار شده؛ برنامه ای که به عقیده من مهمترین دستاورد این بود که توانست اعتماد خانواده ها را جلب کند.
وی افزود: جمع نشینی جزوی از فرهنگ ما ایرانی هاست اما نیاز به تقویت دارد و مسوولان فرهنگی باید برای احیای دوباره آن چاره اندیشی کنند.

*اجرای طنز رادیویی
یکی از بخش های ثابت برنامه لبخند تهران، اجرای زنده و طنز رادیویی است که عمار خطی کارگردانی این بخش را برعهده دارد.
در این بخش که محور آن مسائل اجتماعی از زبان طنز است، قصه ای با نام «125 تومان، دانشگاه» از سوی بازیگران و افکتور در صحنه خوانده شد.

*عظیمی و رفیع میهمان تقدیم با طعم لبخند
بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن ماسوله، درباره این انیمیشن که سال 1390 تولید شده گفت: این انیمیشن را بر اساس کاریکاتوری ساخته ام که سال ها پیش آن را کشیده بودم.
عظیمی با اشاره به برنامه های طنز و ضرورت افزایش آنها افزود: با توجه به مشکلات متعدد و زندگی شهری، خندیدن و خنداندن بسیار مهم است و امیدوارم این گونه برنامه ها به لحاظ کیفی و کمی افزایش پیدا کنند.
میهمان بعدی تقدیم با طعم لبخند، دبیر و پایه گذار جشنواره طنز تهران، دبیر شب های شعر شکرخند، و مجری و سردبیر برنامه شناخته شده قند پهلو و نویسنده قدیمی مطبوعات؛ رضا رفیع بود.
رضا رفیع صحبت هایش را با سختی های کار طنزپردازان آغاز کرد؛ با وام گرفتن مصراعی از صائب تبریزی: پسته را خون می شود دل تا لبی خندان کند.
رفیع افزود: کار طنز بسیار سخت و پیچیده است و به همین دلیل خیلی ها به سمت آن نمی روند، از اینکه می بینم این برنامه بر روی طنز تاکید دارد و لبخند را گرامی می دارد، خوشحالم.
این شاعر طنزپرداز ادامه داد: امیدوارم تهران و شهرهای بزرگ که پر استرس هستند، مظهری از لبخند باشند و این امر جز با همت مسوولان و تلاش هنرمندان طنزپرداز مقدور نیست.
هنگامی که هدیه ویژه رضا رفیع یعنی لانه کبوتر به او تقدیم شد، وی گفت: یک زمان به گنجشکک اشی مشی می گفتیم روی بام ما ننشیند، حالا داریم برای او مسکن مهر درست می کنیم که این خیلی اتفاق مثبتی است و امیدوارم ادامه پیدا کند.

*علیرضا خمسه میهمان برنامه امشب
ویژه برنامه لبخند تهران که از اول ماه شعبان در فرهنگسراهای مختلف تهران برگزار شد، از روز یکشنبه(اول تیرماه) میهمان فرهنگسرای اندیشه است و علیرضا خمسه، بازیگر نام آشنای کمدی ایران امشب-سوم تیرماه- ساعت 21، در آخرین اجرای لبخند تهران فرهنگسرای اندیشه میهمان این برنامه خواهد بود.
تهرام/7245/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن