تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818854607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مودريچ: مکزيک بهتر بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مودريچ: مکزيک بهتر بود
کد خبر: ۴۱۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹ - 24 June 2014


لوکا مودريچ پس از حذف کرواسي از جام جهاني ضمن مستحق دانستن مکزيک براي صعود، مي‌گويد به استراحت نياز دارد.


تيم ملي فوتبال کرواسي با وجود عملکرد خوبي که در دو بازي نخست خود در جام جهاني داشت، با شکست مقابل مکزيک از صعود به مرحله بعد بازماند.


لوکا مودريچ يکي از بازيکنان تاثيرگذار کرواسي پس از اين بازي گفت: خيلي ناراحتم. مي‌توانستيم به مرحله بعد صعود کنيم اما نشد. به مکزيکي‌ها تبريک مي‌گويم و اميدوارم موفق باشند.


او درباره بازي گفت: بازي نزديک بود اما از دقيقه 65 به بعد آنها تيم بهتري بودند و استحقاق پيروزي را داشتند. ديگر چه مي‌توانم بگويم؟


مودريچ درباره آينده کرواسي گفت: ما بازيکنان جوان زيادي داريم که الان زمان دارند استراحت کنند. بايد در آينده خيلي بهتر کار کنيم.


هافبک ملي‌پوش رئال مادريد در پايان گفت: فصل خيلي سختي را پشت سر گذاشتم. پس از يک سال فشرده با رئال مادريد در جام جهاني بودم و حالا نياز به استراحت دارم. دوست داشتم که بيشتر در برزيل بمانيم اما واقعا مکزيک از ما بهتر بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن