تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت خودرو با نوشابه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرقت خودرو با نوشابه تهران -ایرنا - دزد سابقه دار بعد از خوراندن نوشیدنی مسموم به راننده خودرو، وسیله نقلیه او را در اراک به سرقت برد و قصد داشت با مدارک وی از حساب بانکی اش برداشت کند.


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سوم اردیبهشت ماه، فردی با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اراک تماس گرفت و از سرقت خودرویش توسط فردی ناشناس خبر داد.
شاکی به ماموران انتظامی گفت: در شهر قم با خودروی سواری ام مسافرکشی می کنم که صبح امروز فردی به من مراجعه کرد و برای رفتن به اراک خودرو را به صورت دربست کرایه کرد.
وی اضافه کرد: در خروجی قم، وی از خودرو پیاده شد و مقداری خوراکی و نوشیدنی خرید که در بین راه با یک دیگر مصرف کردیم و زمانی که به اراک رسیدیم وی برای رفتن به سرویس بهداشتی از خودرو پیاده شد و من نوشابه ای که او خریده بود، نوشیدم و زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم در بیمارستان هستم و وسیله نقلیه ام سرقت شده است.
در تحقیقات از کارکنان بیمارستان مشخص شد شخصی ناشناس با خودروی شاکی، وی را به بیمارستان انتقال داده و بعد از آن با همان وسیله نقلیه بیمارستان را ترک کرده است.
با توجه به اهمیت موضوع، پرونده برای بررسی دقیق در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت و بعد از گذشت چند روز خودرو بدون سرنشین در یکی از خیابان های شهر قم کشف شد.
در روند تحقیقات گزارشی در اختیار کارآگاهان پلیس استان مرکزی قرار گرفت که در بررسی موضوع مشخص شد متهم تحت تعقیب با مدارک شاکی به یکی از شعب بانکی در قم مراجعه کرده و با مدارک و کارت اعتباری مالباخته، قصد برداشت از حساب وی را داشته که در این خصوص ناموفق بوده و حین غفلت کارمند بانک مقداری وجه نقد را از گیشه بانک برداشته و متواری شده است.
رییس پلیس آگاهی استان مرکزی درباره جزییات دستگیری متهم سابقه دار گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان دریافتند که متهم از مدارک مالباخته به عنوان ضمانت در واحدهای صنفی مختلف استفاده می کند.
سرهنگ «رضا احمدی» اضافه کرد: با تحقیقات شبانه روزی و بهره جویی از دانش تخصصی کارآگاهان، متهم که از سارقان سابقه دار شهر قم بود، شناسایی و در منزلش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات تکمیلی از متهم تصریح کرد، در بازجویی های صورت گرفته، متهم به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت به دلیل مشکلات مالی با تهیه مواد بیهوشی و تزریق آن در نوشیدنی و تعارف آن به راننده اقدام به بیهوش کردن وی و سرقت خودرو و مدارکش کرده است.
رییس پلیس آگاهی استان مرکزی با تاکید بر رعایت هوشیاری و دقت نظر در برخورد با افراد ناشناسی که پیشنهادها و وعده های فریبنده ارائه می دهند، از کلیه شهروندانی که به این روش از آنها سرقت شده است درخواست کرد برای پیگیری پرونده خود با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره تلفن 0862184018 تماس بگیرند.
اجتمام(1) ** 9105 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن