تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاه ایمنی جایزه موتورسواران قانونمند ایلامی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کلاه ایمنی جایزه موتورسواران قانونمند ایلامی ایلام- ایرنا- شماری از موتورسواران قانونمند شهر ایلام صبح امروز در آیینی با اهدا کلاه ایمنی تجلیل شدند.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس راهور ایلام صبح امروز در حاشیه برگزاری این آیین گفت: موتورسیکلت وسیله ای است که در تصادف از ایمنی بسیار کمی برخوردار است و رانندگان هنگام حرکت باید به کلاه ایمنی مجهز باشند.
سرهنگ ˈمحمد رسولیˈ افزود: سر انسان در تصادف بیشترین احتمال آسیب دیدگی را دارد، بنابراین محافظت از آن در برابر ضربه دارای اهمیت فراوانی است.
وی یادآور شد: شواهد و آمارها حاکی از آن است که مهم ترین عامل مرگ و میر در تصادف های جاده ای ضربه وارده به سر بوده است.
رسولی ادامه داد: کلاه ایمنی صدفی است برای محافظت از مروارید جان و ساده ترین راه برای کاهش خطرهای تهدیدکننده جان موتورسیکلت سواران است.
وی به اقدام ها و فعالیت های فرهنگی پلیس در راستای کاهش تصادف موتورسیکلت اشاره و تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با همکاری سازمان پایانه ها و حمل و نقل برای تشویق موتور سواران قانونمند برنامه های آموزشی زیادی را در قالب برنامه های رادیویی و تلویزیونی ، تکثیر بروشور ، پخش فیلم های آموزشی اجرا کرده است.
رسولی اضافه کرد: راهنمایی و رانندگی استان بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد و بر اساس طرح های اجرایی پیش بینی شده به منظور کاهش تلفات و خسارت ناشی از تصادف، به طور پیوسته و قاطعانه با موتورسیکلت سوارانی که فاقد کلاه ایمنی باشند برخورد قانونی می کند.
در این آیین با حضور جمعی از مسوولان محلی ایلام 20 موتورسوار قانونمند کلاه ایمنی جایزه گرفتند. ک/1
7173/540

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن