تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت های ایران در زمینه بیماریهای نقص ایمنی چشمگیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پزشک لهستانی: پیشرفت های ایران در زمینه بیماریهای نقص ایمنی چشمگیر است تهران - ایرنا - رییس دپارتمان ایمونولوژی بیمارستان کودکان ورشو لهستان گفت: بستر مناسب موجود در مرکز طبی کودکان، دانش، تجربه و تلاش اساتید به نام این مرکز در کنار تنوع بیماران مراجعه کننده، توانسته ایران را در زمره کشورهای مرجع در خصوص بیماریهای نقص ایمنی قرار دهد.


به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، پروفسور «اوا برناتوسکا» از اساتید به نام اروپای شرقی در زمینه آلرژی و ایمونولوژی بالینی در بازدید از بیمارستان مرکز طبی کودکان، خاطرنشان کرد: پیشرفت های علمی ایران در زمینه بیماریهای نقص ایمنی چشمگیر بوده است.
وی از بخش های ایمونولوژی و روماتولوژی، هماتولوژی و انکولوژی، بخش های اورژانس، جراحی و بخش های ویژه این مرکز بازدید کرد و نتیجه بازدید خود را بسیار خوب ارزیابی کرد.
سند همکاری بین دو بیمارستان کودکان ورشو لهستان و مرکز طبی کودکان تهران دو سال پیش به امضای طرفین رسیده است.
مرکز طبی کودکان پیش از این نیز تفاهمنامه های همکاری را با مراکز دانشگاهی آمریکا و اروپا شامل بیمارستان کودکان بوستون(دانشگاه هاروارد)، بیمارستان کودکان سیاتل (دانشگاه واشنگتن)، دانشگاه راکفلر (نیویورک)، انستیتو تحقیقاتی آلرژی و ایمونولوژی لاهویا (کالیفرنیا) و نیز مرکز تحقیقات پزشکی مولکولی از آکادمی علوم اتریش و بیمارستانهای دانشگاهی در ژنو (سوئیس)، ورشو (لهستان)، آتن (یونان)، براتیسلاوا (اسلوونی)، سائوپائولو (برزیل)، باکو (آذربایجان)، مینسک (بلاروس)، فرایبورگ و دوسلدولف (آلمان) مطابق قوانین دانشگاه به امضا رسانده است.
اجتمام(1) ** 9185 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن