تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820275587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب سامانه های هوشمنددرجاده های اصلی کهگیلویه و بویراحمد ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نصب سامانه های هوشمنددرجاده های اصلی کهگیلویه و بویراحمد ضروری است یاسوج - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از سامانه های حمل و نقل هوشمند در راههای اصلی این استان به منظور برقراری نظم و انضباط و ایمنی بیشتر ضروری است.


علی خوان پایه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نصب سامانه هایی نظیر دوربین های مداربسته با کنترل بیشتر رفتار رانندگان و سرعت غیرمجاز آنان در جاده های اصلی این استان می تواند در کاهش تلفات جاده ای نقش موثری داشته باشد.
وی بیان کرد:ساخت و توسعه زیرساخت های جاده ای به ویژه جاده های چهار خطه را از دیگر نیاز های مهم کهگیلویه و بویراحمد در این حوزه اعلام کرد و گفت: این استان به استان های جنوبی که با کشور های خارجی مرز دریایی دارند در ارتباط است.
خوانپایه افزود:در بحث صادرات و واردات کالاها بخش عمده ای از طریق بنادر استان های جنوب کشور انجام می شود که برای حمل و نقل و یا ارسال آنها به سایر مناطق از مسیر جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باید استفاده کرد.
وی گفت: همجواری کهگیلویه وبویراحمد با استان های صنعتی نظیر اصفهان و توریست پذیری این استان ساخت جاده های مناسب را برای حمل کالا و رفت و آمد مسافر ضروری کرده است.
خوان پایه بیان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل به منظور صرفه جویی در انرژی، کاهش اتلاف وقت، تصادفات جاده ای و هزینه تمام شده کالا و خدمات در کهگیلویه وبویراحمد باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی وضعیت حمل و نقل جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب دانست و بر تقویت بخش خصوصی برای ورود به این عرصه تاکید کرد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد گفت اظهار کرد:به دلیل نبود سایر بخش های حمل و نقل شامل هوایی، ریلی و دریایی در این استان100 درصد حمل مسافر و بار از طریق جاده ها انجام می شود که توجه به این بخش تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی این منطقه دارد.
خوانپایه با بیان اینکه میزان حمل و نقل از طریق جاده ها در ارزش افزوده اقتصادی نیز موثر است، عنوان کرد: در دنیا بین چهار تا پنج درصد قیمت تمام شده تولید کالا هامربوط به هزینه های حمل و نقل بوده که این میزان در کشور هشت تا 10 درصد و در کهگیلویه و بویراحمد 10 تا 15 درصد را به خود اختصاص داده است.
وی ارتقای ایمنی جاده ها و تامین امنیت جانی مردم، جلوگیری از اتلاف وقت در پایانه های مسافربری و کمک به کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات در مبادلات اقتصادی را مبنای حمل و نقل مسافر و بار در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
671/7533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن