تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 60 درصد قربانیان تصادفات موتورسواران و عابران پیاده هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 60 درصد قربانیان تصادفات موتورسواران و عابران پیاده هستند گرگان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان گفت: بیش از 60 درصد کل متوفیات ناشی از تصادفات جاده ای را، موتورسواران و عابران پیاده تشکیل می دهند.


ˈابوالفضل صفریˈ عصر دوشنبه در گردهمایی آموزشی ˈارتقاء فرهنگ ایمنی موتورسواران و عابران پیادهˈ افزود: باید با اجرای چنین طرح هایی، فرهنگ احتیاط و توجه به نکات ایمنی نهادینه شده و مهارت های لازم برای تردد ایمن و روان آموزش داده شود.
وی خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح آگاهی عمومی و ترافیکی موتورسواران و عابران پیاده در سنین مختلف در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است و به همین منظور، چهارمین مرحله از طرح آموزشی ارتقاء فرهنگ ایمنی موتورسواران و عابران در سال 93 را به منظور کاهش تصادفات و تلفات این دو قشر آسیب پذیر ترافیکی برگزار کرده ایم.
وی افزود: در این راستا روستای ˈنیازآبادˈ از توابع شهرستان ترکمن محل اجرای چهارمین همایش آموزشی انتخاب شده که بنا داریم در این آیین بر رعایت نکات ایمنی و استفاده از علائم و تجهیزات ایمنی توسط موتورسواران و عابران پیاده تأکید کنیم.
صفری در پایان گفت: ما با همکاری پلیس راه، فرمانداری و بخشداری ها این کارگاه های آموزشی را در روستاها و نقاط مختلف استان برگزار کرده و در سال جاری نیز این اقدامات فرهنگی آموزشی با اهداء اقلام ایمنی از جمله کلاه ایمنی بین موتورسواران و حاضران تداوم خواهد داشت.
گردهمایی آموزشی ارتقاء فرهنگ ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده هم زمان با شروع طرح نظارت بر سفرهای تابستانی از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
برگزار شد.
این گردهمایی با حضور بخشداری، پلیس راه نوکنده و با همکاری دهیاری و برخی مقامات محلی و روحانیون در روستای ˈنیازآبادˈ بندرترکمن برگزار شد.
602

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن