تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازی بوستان ها و اماکن مذهبی شهرری برای روزه داران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آماده سازی بوستان ها و اماکن مذهبی شهرری برای روزه داران
معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در آستانه ماه مبارک رمضان از تامین روشنایی و بازپیرایی تمامی بوستان ها و فضاهای سبز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده ها و مساجد این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سعید شیرازی معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20با بیان این خبر گفت: به دنبال عملیاتی شدن طرح جهادی فصل نیایش و تدبیر شهردار منطقه مبنی بر ارائه بهترین خدمات به شهروندان در این ایام، روشنایی فضاهای سبز شهری اماکن مذهبی منطقه 20 با نصب 2 هزار لامپ ال ای دی، 100 پایه چراغ و 100 برج نوری تامین و بهسازی شد.

شیرازی با اشاره به اینکه تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان تمامی فضاهای سبز شهری در قالب کاشت گل وگیاه و چمن کاری بهسازی می شوند افزود: بوستان های شورا، خبرنگار، جانبازان، گلمهر، کودک، ایثار، عطریاس، مدرس، دانش، کمیل و... رمپ و لوپ پل های خبرنگار، صوفی رازی و شهید بهشتی و بوستان خطی بزرگراه شهید کریمی از جمله فضاهای بهسازی شده هستند.

وی به آراستگی نمازخانه های بوستان ها و اجرای طرح پخش گلبانگ اذان در سراسر منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: گلدسته های 14 مسجد شاخص، ورودی های مساجد و امامزاده ها نورپردازی می شود و رنگ آمیزی و بهسازی تمامی المان های شهری اطراف مساجد و اماکن مذهبی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد تا زمینه بهره گیری معنوی شهروندان به خوبی فراهم شود.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 زمان اجرای طرح جهادی گلبانگ اذان و ترویج قرآن و نماز را از 23 خرداد تا پایان ماه رمضان برشمرد و خواستار مشارکت شهروندان در اجرای این طرح شد.

انتهای پیام/

 







تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن