تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812180040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امر تعلیم و تربیت را باید به بهترین نیروهای انسانی واگذار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس جدید آموزش وپرورش لارستان منصوب شد؛ امر تعلیم و تربیت را باید به بهترین نیروهای انسانی واگذار کرد خبرگزاری پانا: جعفرپور: باید بهترین نیروها را برای پست خطیر معلمی گسیل کنیم که تربیت معلم ودانشگاه فرهنگیان این بستر را فراهم می کنند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲ تير ساعت 13:29



به گزارش خبرگزاری پانا، دکترجمشید جعفر پور در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید لارستان با بیان اینکه نه از موضع نماینده مردم بلکه از موضع یک افتخار بالاتر که همانا معلمی است با شما صحبت می کنم، اظهارداشت: باید بهترین نیروها را برای پست خطیر معلمی گسیل کنیم که تربیت معلم ودانشگاه فرهنگیان این بستر را فراهم می کنند.
نماینده مردم لارستان – خنج وگراش در مجلس شورای اسلامی سرمایه های اصلی لارستان را وجود منابع انسانی قوی در این منطقه دانست و ابراز داشت: منطقه لارستان بر حسب آماردر شاخص های مهمی مانند رتبه های برتر کنکور و موفقیت چشگیر در المپیاد های علمی، یکی از نقاط برجسته استان به شمار می آید و این موفقیت ها نتیجه  تلاش معلمان عزیز و مدیریت توانمند آموزش وپرورش لارستان می باشد.
در ادامه علی عسکر جمشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: نگاه آموزش وپرورش به معلم با ید نگاه معنوی باشد نه یک نگاه شغلی.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال  "اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی" گفت: همچنانکه اقتصاد بدون فرهنگ ناکار آمد است فرهنگ بدون اقتصاد نیز ناکارآمد خواهد بود ونمی توان تصمیم گیری های موثری را در حوزه فرهنگ وآموزش گرفت.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با یاد آوری حماسه 24 خرداد بیان داشت:عده ای می خواستند حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند اما فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حق الناس بودن آرای مردم، توطئه ها را خنثی نمود ومردم با انتخاب دولتی معتدل حماسه ای جاویدان خلق نمودند .
وی با اشاره به رشد 11 درصدی بودجه عمومی کشور ورشد 24 درصدی بودجه در حوزه آموزش وپرورش از اهتمام ویژه دولت به این بخش یاد کردند.
جمشیدی با بیان اینکه از دیدگاه امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری مسئله فرهنگ  در راس مسایل دیگر است افزود: نگاه آموزش وپرورش به معلم باید نگاه معنوی باشد نه یک نگاه شغلی.
در ادامه جلسه مدیر جدید آموزش وپرورش لارستان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولین استان وشهرستان وبا تکیه بر پتانسیل های موجود در آموزش وپرورش لارستان  وبا شناختی که از فرهنگ عمومی شهرستان دارم، بتوانم خواسته های مرتبط با این حوزه را برآورده نمایم.
محمد فیاض پور در  تبیین برنامه های خود گفت:تلاش برای بهره گیری از مشارکت معنوی اولیا ،ترویج وتعمیق فرهنگ ایثارو شهادت با برنامه های کارشناسی شده ،تعامل بهتر با نهادهای فرهنگی وآموزشی لارستان از جمله موسسات آموزش عالی وتلاش بر استفاده همزمان از فرهنگ و سنن بومی ، ارتباطات وعلوم وفنون نوین جهانی ، بخشی از برنامه های کاری من است.
درپایان ضمن تقدیر از خدمات چندین ساله رحیم بیژنی رییس پیشین آموزش و پرورش لارستان و خدمات سی ساله وی در آموزش و پرورش ،محمد فیاض پور به عنوان رییس جدید آموزش وپرورش لارستان منصوب گردید.
گفتنی است فیاض پور درسابقه خدمتی خود، مدیریت ادارات آموزش وپرورش جویم، اوز ومدیریت مدارس خاص ونمونه لارستان را دارد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن