تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804727061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ريزي براي ساماندهي وروديهاي شهر اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی صفري خبر داد؛‌
برنامه ريزي براي ساماندهي وروديهاي شهر اروميه
اروميه- خبرگزاري مهر: معاون فني و عمراني شهردار اروميه از برنامه ريزي براي ساماندهي وروديهاي شهر اروميه طي امسال خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهيم صفري پيش از ظهر يكشنبه در جلسه بررسي روند اجراي طرحهاي عمراني شهر اروميه، ساماندهی ورودی های شهر و معابر از لحاظ زیر ساختها، آسفالت و هدایت آبهای سطحی، کنترل پسابهاي خانگی، توجه به توسعه شبکه مدرن فاضلاب و ساما دهی انهار زارعی و احداث شبکه های آبهای سطی و سیلابها، پیاده رو سازی، مدیریت بهتر پساماند های شهریاز جمله اقدامات شهرداری در راستای افزایش کیفیت محیط زیست است. وي با بيان اينكه تا پایان سالجاري 2.5 میلیون متر مربع از معابر شهر ارومیه آسفالت مي شوند، اظهار داشت: جدول گذاری 234 کیلومتر، پیاده رو سازی 96 کیلومتر از معابر،  احداث کانالهای جمع آوری آبهای سطحی به میزان 25 کیلومتر، احداث بیش از 162 هکتار فضای سبز از جمله اقدامات معاونت عمرانی شهرداری ارومیه در راستای افزایش کیفیت محیط زیست طی دو سال گذشته است. معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه با اشاره به اختصاص بودجه يك هزار و 360 ميليارد ريالي برای حوزه عمران شهری ارومیه در سال جاری، اعلام كرد: این میزان بودجه برای اموراتی از جمله آسفالت 2.5 میلیون متر مربع،  جدول گذاری 200 کیومتر و  پیاده روسازی بیش از 30 کیلومتر از معابر شهری و ایجاد 450 هکتار فضای سبز در فاز یک اکولوژیکی هزينه مي شود. ساماندهی مسیر رودخانه شهرچای ارومیه رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه نيز در اين جلسه بودجه امسال شهرداري ارومیه  را 9 هزار و 240 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: این بودجه ضمن درآمد های عمومی شهرداری ارومیه از طریق تهاتر یعنی مصالحه نامه های بین شهرداری و پیمانکاران مجری طرحها حاصل می شود. مير علي محمدي با اشاره به برنامه ريزي جهت توسعه سرانه فضای سبز در ارومیه، اظهار داشت:  با توجه به اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز به ازای هر نفر در ارومیه در حدود 5.8 متر مربع بوده در نتیجه در این راستا سعی در افزایش حدود یک متر مربعی سرانه فضای سبز به ازای هر نفر طی سال جاری داريم. وي ساماندهی مسیر رودخانه شهرچای ارومیه از روستای بند تا پل سه گوز واقع در فلکه آذربایجان به طول 8 کیلومتر را از جمله برنامه های کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه در سال جاری دانست و گفت:‌ پیگیر عملیات اجرایی پروژه های در دست اجرای شهرداری ارومیه هستيم. وي ادامه داد:‌ تقاطع های غیر هم سطح، نظارت، بررسی و ارائه پیشنهادات برای طراحی و اجرای پروژ ه های جدید عمرانی از جمله تونل، پل روگذر، زیر گذر مانند تکمیل زیر گذر و روگذر های رینگ میانی ترافیک شهری ارومیه نیز از جمله اهم مصوبات، پیگیری و پیشنهادات کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره چهارم است. رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: اجرای طرح ساماندهی ترافیکی در سطح شهر ارومیه به منظور روان سازی ترافیک و همچنین شروع مطالعات ترموا و مترو از جمله پروژه های در دست اجرا در حوزه حمل و ترافیک شهرداری ارومیه است. محمدي يادآور شد: در حال حاضر علاوه بر انجام اقدامات عمرانی شهربا همکاری کمیسیون  فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه در حال انجام پیوسته های فرهنگی برای پروژ ه های عمرانی در سطح شهر ارومیه هستیم.


۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن