تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج اساتید نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم فکری و فرهنگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: بسیج اساتید نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم فکری و فرهنگی دارد ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج اساتید باید عرصه را برای تهاجم فرهنگی و فکری دشمنان با قلم فرسایی و تلاش های خود تنگ کند.


سردار عابدین خرم روز یکشنبه در همایش بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان غربی افزود: اساتید بهتر از دیگران به هجمه های دشمنان در فضای دانشگاهی آگاهی دارند و مقام معظم رهبری نیز بیش از 10 سال است که می گویند عظمت و اقتدار کشور اسلامی در گرو سه مطلب است که شامل اقتصاد، فرهنگ و دانش می باشد.
وی گفت: بنای اقتصادی که می خواهد متکی بر توانمندی های خود باشد باید با آموزه های دینی اسلامی و فرهنگی آمیخته شود.
سردار خرم با اشاره به مسایل فرهنگی و دانش نیز گفت: هم اکنون با بسیاری پدیده های نوظهور عرفانی و غیره در سطح کشور مواجه هستیم که بسیج اساتید با توجه به ارتباط با دانشگاه و جوانان بیشتر در بطن این مسایل قرار دارند.
وی اضافه کرد: امروز نیازمند یک تفکر جهادی هستیم تا به مقابله با این مسایل و توطئه های نرم دشمنان بپردازیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز بسیاری از افراد دین و مسایل دینی را محدود به درون خانواده ها و شخصی عنوان می کنند ولی ما می گوییم شریعت اسلامی می تواند بسیاری از چیزها را بسازد و دین محدود به خانواده ها نیست.
وی ادامه داد: امروز ماهواره به عنوان تهدیدی مهم مطرح است که در دانشگاهها و مدارس این تهدیدات بیشتر از هر جای دیگری دیده می شود و اگر می خواهیم فضای دانشگاه تغییر کند این توانمندی برای تغییر در اساتید ما وجود دارد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: امروز عده ای در صددند تا عملیات های تروریستی که در جهان اسلام اتفاق می افتد را به جای تفکر جهاد و شهادت طلبی، تحجر و عقب افتادگی فکری را به جای اسلام گرایی و جهاد، خشونت را به جای اسلام جایگزین، تلقی و تبلیغ کنند ولی در هیچ جای اسلام این خشونت وجود ندارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون در تلاش هستند تا قومیت گرایی و قبیله گرایی جای اسلام گرایی و امت گرایی و سکولاریزم را به جای علم گرایی جایگزین کنند.
وی ادامه داد: همچنان در جبهه سخت و نرم با دشمنان در حال مبارزه ایم و با اتکا به خدا و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب توانستیم تا موانع را از سر راه برداریم.
سردار خرم افزود: دشمنان نیز به این قدرت و توانمندی های ما آگاهی دارند و به همین علت با روش جنگ نرم قصد آسیب زدن دارند و این توقع را از اساتید داریم تا جلوی جولان برخی تفکرات سکولاری و غیر دینی را با قلم فرسایی و توانمندی های خود و با نگاشتن کتابها و روشنگری قشر دانشجو بگیرند.
وی اضافه کرد: ما دارای امکانات نرم افزاری و منابع غنی از فرهنگ و دین هستیم و باید این منابع و تفکرات و آموزه های دینی و فرهنگی غنی خود را به قشر جوان منتقل کنیم.
سردار خرم گفت: اساتید نباید اجازه حرکت به جریانهای غیر دینی و غیر اسلامی و غیر ملی بدهند زیرا این افراد در روزهای سخت در میدان نیستند.
این مراسم به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر چمران در کانون بسیج جوانان آذربایجان غربی با حضور اعضای بسیج اساتید استان برگزار شد.
7125/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن