تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815047579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه نامه اعتباري سفر صادر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۶ب.ظ)
بيمه نامه اعتباري سفر صادر مي شود تفاهم نامه همکاري ميان معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با شرکت بيمه ايران در راستاي ارايه خدمات گردشگري در قالب بيمه نامه اعتباري و فروش اقساطي سفر صبح امروز به امضا رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد معاون گردشگري سازمان اظهار داشت: با عقد قرار داد و اجراي يک نوع همکاري بيمه اي که فرصت خوبي در صنعت گردشگري ايجاد مي کند در نظر داريم تا در توسعه مکاني و زماني خدمات گردشگري و سفر به هم ميهنان گام مؤثري برداريم.
معاون گردشگري در ادامه بيان داشت: با توجه به اين تفاهم نامه، سفر و گردشگري مي تواند در سبد خانوار جاي گيرد و هموطنان عزيز بتوانند از خدمات مؤثر بيمه اي نيز بهره لازم را ببرند و به راحتي از موجودي خود براي سفرهاي متنوع استفاده کنند.
وي با بيان اينکه شرکت بيمه ايران قديمي ترين شرکت بيمه در سطح کشور است و ظرفيت خوبي در بحث مربوط به سرمايه گذاري و ارائه خدمات بيمه اي دارد، افزود: امضاي اين تفاهم نامه، شروع مطالعات و طراحي هاي اجرايي درخصوص بيمه نامه اعتباري و فروش اقساطي سفر به شمار مي آيد که با بررسي، انتخاب و توافقات صورت گرفته در مراحل بعدي شاهد رونمايي طرح اجرايي بيمه اعتباري سفر در راستاي توسعه گردشگري خواهيم بود.
رحماني با اشاره به برقراري هماهنگي هاي لازم در خصوص اجراي اين طرح گفت: هماهنگي لازم با دستگاه هاي اجرايي دولتي، نهادهاي عمومي و سازمان هاي غيردولتي و شرکت هاي خصوصي صورت گرفته تا براي استفاده از خدمات اين طرح پرسنل خود را تشويق کنند.
محمود امر اللهي، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت سهامي بيمه ايران در نشست امضاي اين تفاهم نامه گفت: شرکت بيمه ايران اميدوار است با شروع همکاري هاي مشترک بيمه و گردشگري شاهد رونق هر چه بهتر صنعت گردشگري گردد و همچنين هموطنان بتوانند بهره بيشتري از سفر و گردشگري داشته باشند.
رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت سهامي بيمه ايران بيان داشت: صنايع مختلف اگر در حوزه کاري خود فعاليت داشته باشند رونق خاص خود را دارند اما تعامل و ارتباط نزديک صنايع با يکديگر ، رشد مضاعف را به همراه دارد. از اين رو صنعت بيمه در نظر دارد با شروع همکاري هاي في مابين با صنعت گردشگري از توسعه قابل توجه هر دو بخش بهره لازم را ببرد.
وي گفت: شرکت بيمه ايران در بخش سرمايه گذاري حوزه گردشگري نيز برنامه هايي دارد که در همکاري هاي بعدي في مابين اين موضوعات اطلاع رساني مي شود.
از مهمترين مفاد اين طرح، «فراهم آوردن تمهيدات لازم براي صدور بيمه نامه اعتباري و فروش اقساطي سفر، انتخاب يک بانک عامل براي اجراي اين طرح ارتباط با شرکت هاي مجري خدمات بخش گردشگري و انعقاد تفاهم نامه هاي لازم در اين خصوص از طرف شرکت بيمه ايران» و معرفي طرح به توليدکنندگان خدمات گردشگري، هماهنگي لازم با دستگاه اجرايي دولتي، نهادهاي عمومي و سازمان هاي غير دولتي و شرکت هاي خصوصي براي اجراي اين طرح و استفاده از ظرفيت هاي موجود در راستاي هر چه بهتر پيشرفت اين طرح مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن