تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821265168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر امور نخبگان در وزارت علوم تاسیس شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دفتر امور نخبگان در وزارت علوم تاسیس شد تهران-ایرنا- مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دفتر امور نخبگان در معاونت پژوهشی و فناوری این وزارتخانه تاسیس شد.


دکتر «مظفر رشیدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا گفت: هدف از تاسیس این دفتر حمایت از نخبگان جامعه است که عمدتا از میان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و دانش آموختگان هستند.
وی ادامه داد: این دفتر با توجه به اهمیت موضوع نخبگان در پیشبرد اهداف علمی کشور و ضرورت حمایت از نخبگان جامعه، تدوین و تعریف شاخص های دقیق در رابطه با تعیین نخبگان تشکیل شده است.
مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی پژوهشی وزارت علوم اظهار داشت: نخبگان دانشگاهی جامعه از نظر ما افرادی هستند که دارای خلاقیت، ایده و نوآوری هستند و از طرف دیگر در فعالیت های پژوهشی، فناوری و تولیدات علمی پژوهش بنیان، سرآمد هستند.
شریفی گفت: ما معتقدیم که در تایید نخبگان باید پارامترها و شاخص های پژوهشی و فناوری تعیین کننده باشند.
وی افزود: امروزه برتری های اقتصادی، اجتماعی و رفاهی و توانمندی های صنعتی و نظامی کشورهای مختلف در گرو بهره برداری و بهره گیری هرچه بیشتر و دقیق تر از یافته های علمی و توانمندی های پژوهشی و فناوری است.
مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی پژوهشی وزارت علوم گفت: لذا باید این نکته را در نخبگان تقویت کنیم که افراد نخبه علاوه بر داشتن استعدادهای علمی باید از دانش پژوهشی و ایده پروری نیز برخوردار باشند.
شریفی با اشاره به این که ایجاد دفتر امور نخبگان در معاونت پژوهشی همین معنا را می دهد، گفت: ما معتقدیم که معیارها و شاخص های نخبه را باید در مولفه های پژوهشی تعیین و نخبگان را باید در میان پژوهشگران و فناوران موفق، جستجو کرد.
علمی(4)**2038**1599

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن