تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار سایت فارسی زبان علیه تشیع تبلیغ می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه زنجان دو هزار سایت فارسی زبان علیه تشیع تبلیغ می کنند زنجان- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دو هزار سایت و شبکه فارسی زبان علیه مبانی تشیع و برای تضعیف بنیان خانواده تبلیغ می کنند.


به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی روز یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در استان بااشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان تضعیف بنیان خانواده های ایرانی است، افزود: دشمنان برای تحقق برنامه های خود در این حوزه از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند.
وی یادآورشد: متاسفانه آمارهای تکان دهنده افزایش واقعه طلاق در کشور نشان دهنده بی توجهی به مقوله مهم خانواده است که این مهم باید از سوی مسوولان مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تصریح کرد: بر اساس آمارهای ارایه شده درمدت یکسال گذشته از هر 100 ازدواج خیابانی 70 مورد آن به طلاق منجر شده که این معضل آسیب های اجتماعی ناگواری را به دنبال دارد.
وی، همچنین برگزاری جشن طلاق در برخی نقاط کشور را مایه شرمساری و گسترش روز افزون فساد در جامعه برشمرد و اقدامی مغایر با مبانی دین اسلام ذکر کرد.
امام جمعه زنجان، همچنین صدور فتوای مفتی سعودی مبنی بر نکاح با محارم را اقدامی بسیار زشت و با هدف معرفی چهره ای خشن از اسلام عنوان کرد و گفت: تمامی این اقدامات و وقوع ناهنجاری های متعدد اجتماعی در جامعه برنامه از پیش تعیین شده دشمنان برای براندازی بنیان خانواده ها است.
وی ادامه داد: هم اکنون وقوع ناامنی های گوناگون درکشورهای منطقه، ایران را در موقعیتی حساس و ویژه قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تبعیت از فرامین رهبری را سپری محکم در برابر دسیسه ها و توطئه های گوناگون دشمنان عنوان کرد و گفت: ولایتمداری و توجه به مبانی و فرامین رهبری باید بیش از گذشته مورد توجه طلایه داران مبلغ قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه علما و روحانیون در سخنرانی خود از مباحث مختلف، شبهه و اختلاف بر انگیز خودداری کنند، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بین گروهها و جریان های مختلف لازمه غلبه بر توطئه های گوناگون دشمنان است.
حجت الاسلام خاتمی به مشارکت فعالانه روحانیت در وقایع قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این قشر مهم جامعه همواره مورد توجه عموم مردم بوده عنصری موثری به شمار می ورد.
وی، با بیان اینکه جایگاه روحانیت باید درهمه حال حفظ شود، یادآورشد: خوشبختانه این قشر با بهره گیری از علوم و فنون کنونی از آگاهی و اطلاعات بالایی برخوردار هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: روحانیون و مبلغان در ماه مبارک رمضان با توجه به آگاهی و دانش خود بیش از گذشته نسبت به رفع شبهات و مسائل مردم به ویژه قشر جوان پاسخگو باشند.
596/7320

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن